Nëse doni të kuptoni se si qeveritë mund të nxisin rritjen e teknologjive të reja, mos shikoni më larg se flotat e taksive të Pekinit, në Kinë. Pesë vjet më parë, qyteti zbuloi planet për të ndaluar futjen e taksive me lëndë djegëse fosile. Sot, mijëra makina funksionojnë me bateri.
Dhe drejtuesit e këtyre automjeteve elektrike (EV) nuk duhet të shqetësohen as për humbjen e kohës në stacionet e karikimit.
Shumë taksi elektrike në Pekin dhe dhjetëra qytete të tjera kineze, thjesht shkojnë në një stacion të ndërrimit të baterive, ku një makinë nxjerr baterinë e shkarkuar dhe instalon një të rikarikuar në pak minuta.
Ky është vetëm një aspekt i tregut gjithnjë e më të larmishëm dhe në rritje të makinave elektrike në Kinë. Njerëzit po blejnë gjithashtu automjete elektrike në një numër të paprecedentë.
Në korrik, Shoqata e Makinave të Pasagjerëve të Kinës parashikoi se 6 milionë automjete të reja EV do të regjistroheshin në vend në vitin 2022.
Tesla regjistroi muajin më të mirë ndonjëherë në Kinë në shtator, sipas shifrave më të fundit, duke shitur 83,135 makina.
Gati një e katërta e të gjitha makinave të reja të regjistruara në Kinë tani janë automjete elektrike ose hibride, që do të thotë se vendi është përpara Evropës dhe shumë përpara SHBA-së në adoptimin e këtyre teknologjive. Gjysma e makinave elektrike në botë shiten në Kinë.
Por dy pyetje të mëdha qëndrojnë mbi të ardhmen e makinave elektrike në Kinë. Së pari, a do të zgjasë? Dhe së dyti, si do ta ndryshojë tregun global të makinave elektrike?
Ana Nicolls, drejtore e analizës së industrisë në Njësinë e Inteligjencës së “Economist”, thotë se ajo ka qenë e befasuar me shpejtësinë e rritjes së automjeteve elektrike në Kinë kohët e fundit, por argumenton se, me heqjen e subvencioneve për blerësit e automjeteve të reja, oreksi për makinat elektrike mund të zbehet.
“Është e vështirë të shihet se si tregu i automjeteve elektrike mund të vazhdojë të zgjerohet me një ritëm mjaft të tillë në të ardhmen,” thotë ajo.
Infrastruktura e karikimit mbetet e shpërndarë në mënyrë të pabarabartë dhe i nënshtrohet problemeve të furnizimit – disa stacione karikimi u reduktuan kohët e fundit falë një rënie të prodhimit të energjisë elektrike të shkaktuar nga thatësira e madhe që prek pjesë të Kinës.
Kjo është një arsye pse disa analistë argumentojnë se automjetet elektrike hibride janë një opsion më i mirë se makinat që funksionojnë vetëm me bateri, pasi ato do të varen më pak nga rrjeti.
Sa i përket mënyrës sesi tregu kinez i automjeteve elektrike mund të ndikojë në pjesën tjetër të botës, nuk ka ende një mendim të unifikuar. Por tashmë po fillon, me firmat kineze që tregtojnë automjete elektrike në Amerikën Latine, Afrikë dhe vende të tjera në botë. Prodhuesi i nivelit të lartë “Nio” po sjell gjithashtu stacionet e tij të shkëmbimit të baterive në Norvegji dhe sapo ka hapur stacionin e tij të dytë të tillë në vend. /BBC
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.