Trajtimi përmes proteinave ul numrin e pacientëve në terapi intensive

Trajtimi përmes proteinave ul numrin e pacientëve në terapi intensive

terapi intensive

Kompania farmaceutike britanike Synairgen ka njoftuar se trajtimi i saj i ri për koronavirusin ka ulur numrin e pacientëve të shtruar në Covid-19 që kanë nevojë për terapi intensive.

Trajtimi i kësaj kompanie përdor një proteinë të quajtur ‘beta interferon’, të cilën trupi e prodhon kur merr një infeksion viral. Proteina dërgohet drejtpërdrejt në mushkëritë e pacientëve me koronavirus, duke përdorur një nebulizator.

Gjetjet fillestare nga trajtimet provë tregojnë se pas terapisë ulen me 79 për qind shanset që një i infektuar të ketë nevojë për terapi intensive.

Lexoni: Pse vetë-sakrifikohemi?

Pacientët që morën trajtimin po ashtu kishin dy ose tre herë më shumë të ngjarë të rikuperoheshin më shpejt se sa pacientët e tjerë – koha mesatare që një pacient kalon në spital thuhet se është zvogëluar me një të tretën, për ata që marrin ilaçin e ri – nga një mesatare prej nëntë ditësh në gjashtë ditë.

Trajtimi provë u bë në një grup me 101 vullnetarë, të infektuar me COVID-19, që ishin pranuar për trajtim në nëntë spitale në Mbretërinë e Bashkuar.

Gjysmës së pjesëmarrësve iu dha proteina, ndërsa gjysma tjetër mori atë që njihet si placebo – një substancë joaktive.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0