Trajnim: Krijimi i një “Fushate të Integruar Marketingu” nga A në Z

Trajnim: Krijimi i një “Fushate të Integruar Marketingu” nga A në Z


Ky trajnim synon të ofrojë një këndvështrim bashkëkohor të rolit dhe rëndësisë së komunikimit si element i marketingut.

Është një kombinim i rasteve praktike dhe teorisë, më specifikisht synon të arrijë objetivat në vijim:

• Njohja e teknikave të reja të marketingut
• Njohja e impaktit të reklamimit në shoqëri, ekonomi dhe biznes
• Njohja e rëndësisë së planit të komunikimit si pjesë e strategjisë së marketingut.
• Diskutimi kritik i perceptimit dhe pritshmërive të klienteve
• Kuptimi i rëndësisë që ka zgjedhja e medias dhe kanalit të duhur të komunikimit
• Konceptimi i aktiviteteve të ndryshme të komunikimit nën nje koncept të përbashkët marketingu.
• Krijimi hap pas hapi i një strategjie nga ideimi në zbatim

KUSH MUND TË PËRFITOJË

Në këtë kurs mund të marrin pjesë menaxherë, sipërmarrës, administratorë të kompanive, specialistë marketingu të cilët janë të interesuar për zhvillimin e aftësive të tyre në marketing dhe komunikim.

METODOLOGJIA

Një workshop-trajnim 3 ditor prej 3.5 orësh në ditë (nga 16:30 – 20:00)

Seminar interaktiv me shpjegime teorike të shoqëruara me raste praktike nga biznese të ndryshme.
Interaktivitet me pjesëmarrësit në formë workshop, diskutime dhe punë në grup, prezantime.

PAGESA:

Tarifa e pjesëmarrjes në trajnim është 80 Euro. Për anëtarësinë e DHTIT ky trajnim kushton 20% më pak nga vlera standarte.

LEKTOR: Z. Lisander Jella

Lisander Jella është një profesionist në fushën e marketingut i diplomuar për Menaxhim Biznesi nga Universiteti i Tiranës, më pas ai ka ndjekur studimet master për Marketing, Reklamë dhe Marrëdhënie me Publikun pranë Sheffield University. Aktualisht pjesë e departamentit të marketingut në Vodafone Albania si Youth Senior Product Manager ku është përgjegjës për zhvillimin e produkteve dhe strategjive të marketingut në lidhje me segmentin e të rinjve. Ai gjithashtu ka një experiencë të gjatë në fushën e komunikimit dhe menaxhimit të markave si dhe ka shërbyer si konsulent marketingu për kompanitë më në zë në Shqipëri. Gjithashtu është i aktizuar si pedagog i jashtëm pranë Fakultetit të Ekonomisë në UT.

KONTAKT

Tel: + 355 (0) 45 800 934
E-mail: ornela_sulce@cci.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0