Trajnim: Krijimi i një “Fushate të Integruar Marketingu” nga A në Z

Trajnim: Krijimi i një “Fushate të Integruar Marketingu” nga A në Z


Ky trajnim synon të ofrojë një këndvështrim bashkëkohor të rolit dhe rëndësisë së komunikimit si element i marketingut.

Është një kombinim i rasteve praktike dhe teorisë, më specifikisht synon të arrijë objetivat në vijim:

• Njohja e teknikave të reja të marketingut
• Njohja e impaktit të reklamimit në shoqëri, ekonomi dhe biznes
• Njohja e rëndësisë së planit të komunikimit si pjesë e strategjisë së marketingut.
• Diskutimi kritik i perceptimit dhe pritshmërive të klienteve
• Kuptimi i rëndësisë që ka zgjedhja e medias dhe kanalit të duhur të komunikimit
• Konceptimi i aktiviteteve të ndryshme të komunikimit nën nje koncept të përbashkët marketingu.
• Krijimi hap pas hapi i një strategjie nga ideimi në zbatim

KUSH MUND TË PËRFITOJË

Në këtë kurs mund të marrin pjesë menaxherë, sipërmarrës, administratorë të kompanive, specialistë marketingu të cilët janë të interesuar për zhvillimin e aftësive të tyre në marketing dhe komunikim.

METODOLOGJIA

Një workshop-trajnim 3 ditor prej 3.5 orësh në ditë (nga 16:30 – 20:00)

Seminar interaktiv me shpjegime teorike të shoqëruara me raste praktike nga biznese të ndryshme.
Interaktivitet me pjesëmarrësit në formë workshop, diskutime dhe punë në grup, prezantime.

PAGESA:

Tarifa e pjesëmarrjes në trajnim është 80 Euro. Për anëtarësinë e DHTIT ky trajnim kushton 20% më pak nga vlera standarte.

LEKTOR: Z. Lisander Jella

Lisander Jella është një profesionist në fushën e marketingut i diplomuar për Menaxhim Biznesi nga Universiteti i Tiranës, më pas ai ka ndjekur studimet master për Marketing, Reklamë dhe Marrëdhënie me Publikun pranë Sheffield University. Aktualisht pjesë e departamentit të marketingut në Vodafone Albania si Youth Senior Product Manager ku është përgjegjës për zhvillimin e produkteve dhe strategjive të marketingut në lidhje me segmentin e të rinjve. Ai gjithashtu ka një experiencë të gjatë në fushën e komunikimit dhe menaxhimit të markave si dhe ka shërbyer si konsulent marketingu për kompanitë më në zë në Shqipëri. Gjithashtu është i aktizuar si pedagog i jashtëm pranë Fakultetit të Ekonomisë në UT.

KONTAKT

Tel: + 355 (0) 45 800 934
E-mail: ornela_sulce@cci.al

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0