Toyota synon t’i dërgojë njerëzit në Hënë



Brenda këtyre 10 viteve, Toyota synon t’i dërgojë njerëzit në Hënë.

Prodhuesi i makinave po bashkëpunon me agjencinë hapësinore të Japonisë JAXA, për të ndërtuar një makinë me energji elektrike që mund të lëvizë në Hënë.

“Kjo makinë do të jetë në gjendje të mbajë 2 njerëz dhe të përshkruajë kilometra në sipërfaqen e Hënës,” ka deklaruar një përfaqësues i kompanisë. Automjeti do të projektohet në mënyrë të tillë që austronautët të jetojnë në brendësi të tij pa veshur kostumet hapësinore.

Sipas Toyota, ajo është akoma në fazë konceptuale, por parashikohet të jetë 6 metra e gjatë dhe afërsisht e madhe sa dy minibusë.

Automjetet elektrike dhe me karburant mund të udhëtojnë shumë më tepër sesa ato me bateri, gjë që e bën teknologjinë e përshtatshme për projektin hënor.

Edhe pse sasia e energjisë që mund të transportohet në hënë është e kufizuar, roveri do të ketë një shtrirje prej më shumë se 10,000 kilometra.

Drejtori i Toyota, Akio Toyoda tha se, projekti tregon besim në “qëndrueshmërinë dhe performancën e ngarjes” së automjeteve dhe teknologjinë e re të qelizave të karburantit për fuqizimin e makinave elektrike.

/CNN

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale