Tim Cook shpreh vizionin e tij për realitetin virtual: Teknologjia duhet t’i bashkojë njerëzit, jo t’i ndajë ata - Business Magazine Albania

Tim Cook shpreh vizionin e tij për realitetin virtual: Teknologjia duhet t’i bashkojë njerëzit, jo t’i ndajë ata

Në një moment në të ardhmen e afërt, Apple do të lançojë kufje të realitetit virtual. Kjo është pak, por e sigurtë. Detajet se si dhe kur nuk dihen ende. Por, një gjë nuk ka ndryshuar: vizioni i Tim Cook për AR(Realitetin e shtuar) dhe VR(Realitetin Virtual). Për gati një dekadë, CEO i Apple ka thënë se AR është më e rëndësishme se VR dhe se AR në thelb i bashkon njerëzit. Ai i qëndron ende asaj.

“Nëse mendoni për teknologjinë duke pasur parasysh realitetin e shtuar, ideja se mund të mbivendosni në botën fizike gjëra nga bota dixhitale mund të përmirësojë shumë komunikimin e njerëzve, lidhjen e njerëzve,” tha Cook për Zach Baron në revistën “GQ” në një profil të gjatë dhe shumë interesant të sapo publikuar nga revista.

Asnjë nga komentet e tij nuk përfshinin njoftimin e një  produkti, natyrisht, vetëm një koment që i shtohet një vargu të gjatë sugjerimesh rreth asaj që Apple sheh në këtë hapësirë. Cook ka qenë në këtë linjë të veçantë që të paktën nga viti 2016, kur ai tha në Good Morning America se, AR “na jep mundësinë që të dyve të ulemi dhe të jemi shumë të pranishëm, duke folur me njëri-tjetrin, por edhe të kemi gjëra të tjera – vizualisht – për të dy prej nesh për të parë.”

Gjithçka përcillet me atë që dimë për kufjet e ardhshme të Apple, gjithashtu, të cilat raportohet se kushtojnë rreth 3,000 dollarë dhe do të jenë shumë të fokusuara në “bashkëprezencën”. Nuk është aspak e ndryshme nga vizioni i Meta-s për metaverset, në të vërtetë, përveç se Meta duket se na imagjinon të gjithëve duke qëndruar jashtë në hapësira thjesht dixhitale, ndërsa Apple shpreson të hedhë gjërat dixhitale në botën tonë reale.

Lexo edhe: Apple pritet të prezantojë kufjet e shumëpritura të realitetit virtual

Në periudha të ndryshme gjatë viteve, Cook ka thënë se AR është një teknologji e fuqishme për edukimin, se ai mendon se do të jetë po aq e zakonshme sa, “të hash tre vakte në ditë” dhe se ai mendon se AR është një ide po aq e madhe sa smart phone. Por, ai vazhdon t’i kthehet idesë se AR duhet të synojë t’i bashkojë njerëzit në botën reale, jo t’i mbajë të ndarë ose t’i transportojë në një univers tjetër.

Ai flet shpesh për angazhimet mjedisore të Apple, luftën e saj me zë të lartë kundër “kompleksit të të dhënave-industrial” dhe mënyrën se si Apple po përpiqet të ndihmojë njerëzit të kenë marrëdhënie më të mira me teknologjinë.

Apple, siç e sheh Cook, nuk dëshiron të krijojë ekrane që ju t’i shikoni në vend që të jeni në botën reale – ajo dëshiron të krijojë mjete për t’ju ndihmuar të bëni edhe më shumë në botën reale.

The Verge 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0