TikTok po përdoret edhe për kërkim. Platforma e argëtimit rivalizon Google - Business Magazine Albania

TikTok po përdoret edhe për kërkim. Platforma e argëtimit rivalizon Google

Google është për kërkim. TikTok është për argëtim. Të paktën kështu ishte dikur.Por për brezin në rritje të adoleshentëve dhe të rinjve, TikTok po bëhet vendi për të gjetur informacione, duke marrë përsipër funksionet e gjigantëve të njohur të internetit.

Shërbimi, i cili krenohet me më shumë se një miliard përdorues, është më shumë se një aplikacion ku 10 deri në 25-vjeçarë shikojnë videoklipe.

Shitjet e TikTok parashikohen të trefishohen në 12 miliardë dollarë këtë vit, sipas EMarketer – sërish shumë e vogël në krahasim me Google dhe Facebook, por e madhe për një kompani 5-vjeçare. Një e treta e përdoruesve të tij janë anëtarë të Gjeneratës Z, të cilët numërohen në 67 milionë njerëz vetëm në SHBA. Kjo demografi është ende duke formuar zakone blerjeje, duke i bërë ato perspektiva vendimtare për reklamuesit dhe kompanitë e teknologjisë. Afiniteti i përdoruesve të rinj për një fillestar po u ofron gjithashtu kompanive të teknologjisë një kundërvënie ndaj kritikëve që thonë se shkelin ligjin antitrust.

Lexo edhe: Si të përmirësoni renditjen tuaj edhe në TikTok

“Unë nuk do të isha në punën time aktuale, nëse nuk do të ishte për TikTok,” tha Ezinne Ogbonna, 24 vjeç, një shitëse softuerësh në zonën e Dallasit. “Unë në fakt gjeta një program trajnimi përmes TikTok-ut të dikujt, bëra programin e trajnimit dhe më pas arrita punën që kam tani.”

Afërsisht 40% e të rinjve sot përdorin TikTok ose Instagram, në pronësi të kompanisë mëmë “Meta”, kundrejt Google kur kërkojnë rekomandime për drekën, tha Prabhakar Raghavan, një zëvendës president i lartë i Google, në një intervistë me TechCrunch këtë muaj. Të dhënat vijnë nga një sondazh i përdoruesve amerikanë të moshave 18 deri në 24 vjeç. Gjigandi i kërkimit, i cili po përballet me padi të shumta antitrust, tregon për gjetje të tilla për të vënë në dukje fuqinë e konkurrencës së tij.

“Ne vazhdojmë të mësojmë, vazhdimisht, se përdoruesit e rinj të internetit nuk kanë pritshmëritë dhe mentalitetin me të cilin jemi mësuar.” tha Raghavan në intervistë. “Pyetjet që ata bëjnë janë krejtësisht të ndryshme.”/ Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0