TikTok po përdoret edhe për kërkim. Platforma e argëtimit rivalizon Google - Business Magazine Albania

TikTok po përdoret edhe për kërkim. Platforma e argëtimit rivalizon Google

~3 minuta lexim

Google është për kërkim. TikTok është për argëtim. Të paktën kështu ishte dikur.Por për brezin në rritje të adoleshentëve dhe të rinjve, TikTok po bëhet vendi për të gjetur informacione, duke marrë përsipër funksionet e gjigantëve të njohur të internetit.

Shërbimi, i cili krenohet me më shumë se një miliard përdorues, është më shumë se një aplikacion ku 10 deri në 25-vjeçarë shikojnë videoklipe.

Shitjet e TikTok parashikohen të trefishohen në 12 miliardë dollarë këtë vit, sipas EMarketer – sërish shumë e vogël në krahasim me Google dhe Facebook, por e madhe për një kompani 5-vjeçare. Një e treta e përdoruesve të tij janë anëtarë të Gjeneratës Z, të cilët numërohen në 67 milionë njerëz vetëm në SHBA. Kjo demografi është ende duke formuar zakone blerjeje, duke i bërë ato perspektiva vendimtare për reklamuesit dhe kompanitë e teknologjisë. Afiniteti i përdoruesve të rinj për një fillestar po u ofron gjithashtu kompanive të teknologjisë një kundërvënie ndaj kritikëve që thonë se shkelin ligjin antitrust.

Lexo edhe: Si të përmirësoni renditjen tuaj edhe në TikTok

“Unë nuk do të isha në punën time aktuale, nëse nuk do të ishte për TikTok,” tha Ezinne Ogbonna, 24 vjeç, një shitëse softuerësh në zonën e Dallasit. “Unë në fakt gjeta një program trajnimi përmes TikTok-ut të dikujt, bëra programin e trajnimit dhe më pas arrita punën që kam tani.”

Afërsisht 40% e të rinjve sot përdorin TikTok ose Instagram, në pronësi të kompanisë mëmë “Meta”, kundrejt Google kur kërkojnë rekomandime për drekën, tha Prabhakar Raghavan, një zëvendës president i lartë i Google, në një intervistë me TechCrunch këtë muaj. Të dhënat vijnë nga një sondazh i përdoruesve amerikanë të moshave 18 deri në 24 vjeç. Gjigandi i kërkimit, i cili po përballet me padi të shumta antitrust, tregon për gjetje të tilla për të vënë në dukje fuqinë e konkurrencës së tij.

“Ne vazhdojmë të mësojmë, vazhdimisht, se përdoruesit e rinj të internetit nuk kanë pritshmëritë dhe mentalitetin me të cilin jemi mësuar.” tha Raghavan në intervistë. “Pyetjet që ata bëjnë janë krejtësisht të ndryshme.”/ Bloomberg

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Ndryshimi është ligji i jetës.”
— John F. Kennedy
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0