Themeluesi i Huawei shpreson për një të ardhme më të mirë - Business Magazine Albania

Themeluesi i Huawei shpreson për një të ardhme më të mirë

Themeluesi i Huawei

Gjiganti kinez Huawei është pozicionuar në vend të pestë për prodhimin e smartphone, duke rënë kështu me dy pozicione për vetëm një vit. Themeluesi i Huawei Ren Zhengfei u shpreh gjatë një interviste se shpreson në një të ardhme më të mirë.

Ai po ashtu beson se SHBA do ketë një tjetër qasje kundrejt gjigantit kinez të telekomunikacionit. Edhe pse pranon se është ‘shumë e vështirë’ për Shtetet e Bashkuara që të ndërpresin sanksionet që kanë dëmtuar biznesin e smartphonëve, Zhengfei shpreson se administrata e re e SHBA do të ketë “politika më të hapura”.

Zhengfei, i cili nuk është paraqitur në media që nga marsi i vitit të kaluar, beson që administrata e Presidentit Joe Biden do të ketë parasysh interesat e biznesit amerikan. Sipas tij, bashkëpunimi me kompanitë kineze është edhe në “favor” të performancës financiare të kompanive amerikane.

“Huawei pati rritje pozitive si për të ardhurat e vitit 2020 ashtu edhe për fitimin neto,” tha Zhengfei, duke shtuar se besimi i klientëve po ashtu është rritur në mënyrë të konsiderueshme.

Huawei, prodhuesi kryesor i pajisjeve telekomunikuese të Kinës, u klasifikua në listën e zezë të tregtisë amerikane në maj 2019 nga administrata e ish-presidentit amerikan Donald Trump. Ky i fundit theksoi se Huawei përbën shqetësim për sigurinë kombëtare, ndërkohë kompania ka mohuar në mënyrë të përsëritur akuzat.

Lexo: Huawei prezanton smartfonin e tij të parë me 8GB RAM

Kjo ndaloi në mënyrë efektive kompanitë me bazë në SHBA që të kishin Huawei si ofrues për teknologjinë.

Që nga muaji gusht i vitit të kaluar, ndalimi u shtri edhe te kompanitë e huaja me biznes në Amerikë.

Zhengfei  beson se është akoma “shumë e vështirë” që Huawei të hiqet nga lista e zezë e njësive amerikane, por theksoi se vazhdon të shpresojë në blerjen e “volumeve të mëdha” të pajisjeve dhe materialeve amerikane nëse administrata e Biden do ta lejojë.

Mbijetesa

Zhengfei u shpreh i sigurt në aftësinë e kompanisë për t’ia dalë mbanë edhe pse biznesi i smartphonëve është akoma në vështirësi.

Sipas tij, vendosja e kompanisë në teknologjinë e minierave, aeroportet inteligjente dhe zonat e tjera do të kompensojnë të ardhurat e humbura nga biznesi i smartphone gjatë një viti. Biznesi i konsumatorëve të Huawei-t përbënte 54.4% të të ardhurave të kompanisë në vitin 2019.

Zhengfei tha se kompania nuk do të shesë pajisjet inteligjente të biznesit të tyre dhe se nuk do të ketë ndryshime në drejtimin e saj.

Muajin e kaluar Reuters njoftoi se Huawei është në fazat e para të bisedimeve për të shitur markat e saj të smartphone. Sipas tyre, kompania kishte filluar të shikonte mundësinë e shitjes së tyre që në shtator. Huawei mohoi se do të kishte  shitje të tilla.

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0