“The Economist”: Këngëtarët shqiptarë po pushtojnë botën - Business Magazine Albania

“The Economist”: Këngëtarët shqiptarë po pushtojnë botën

Këngëtarët shqiptarë po pushtojnë botën shkruan në një artikull të saj revista britanike “The Economist“. Ata në artikullin e tyre kanë bërë një shkrim mbi famën që gëzojnë kohët e fundit në botë e muzikës yjet me prejardhje etnike shqiptare.

Shqiptarët etnikë më të njohur shqiptare, deri më tani kanë qenë Nënë Tereza dhe diktatori komunist Enver Hoxha, por së fundmi kësaj liste së shenjtorit dhe mëkatarit i shtohen edhe këngëtarët. Ata janë kudo. Dua Lipa ka 55 milion dëgjues mujorë në Spotify, Bebe Rexha ka 24 milion. Rita Ora ka pasur pesë hite në vend të parë në Britani dhe ka qenë në jurinë e ‘X Factor’. Era Istrefi këndoi në finalen e Botërorit 2018. Njomza Vitia, një këngëtare dhe kantautore dhe Labinot Gashi, një reper, kanë audiencë globale. Singëlli seksi i Ava Max, “I ëmbël, por psikopat” konsiderohet botërisht më argëtuese sesa analiza e Hoxhës: “Shqipëria sfidon revizionizmin e Hrushovit”,

LEXO: Forbes zgjedh liderët e rinj dhe sipërmarrësit vizionarë të Europës. Mes tyre dhe Rita Ora

Të gjithë këta yje përveç Era Istrefit janë rritur jashtë Shqipërisë, por ata gjithmonë krenohen me përkatësinë kombëtare. Shpesh ata e shprehin këtë duke interpretuar në shtëpi, të mbështjellë më flamuj kosovarë ose shqiptarë, pasi shumica prej tyre janë më origjinë kosovare, Max i ka rrënjët në Shqipëri, ndërsa Lipa, Max, Rexha dhe Vitia kanë lindur në Londër, kurse Bebe Rexha, vjen nga Maqedonia e Veriut. Gjithashtu, gjatë vizitave në Shqipëri ato shpesh kanë shprehur krenarin që ndjejnë që janë nga Shqipëria. Në histori, thotë Dukagjin Lipa, shqiptarët janë dërrmuar, por suksesi i kësaj gjenerate muzikantësh tregon se “po të na jepet mundësia, ne shkëlqejmë”.  Besa Luci, kryeredaktorë e revistës Kosovo 2.0 , thotë se ata qartë ndiejnë nevojë për të përfaqësuar kombin dhe në këmbim të tyre fitojnë dashurinë e fansave. “Zemra ime rrjedh gjak shqiptar,” ka thënë Bebe Rexha gjatë një vizite në Shqipëri.

Në korrik, Dua Lipa ndezi një debat pasi postoi një hartë që lidhet me nacionalistët ekstremë shqiptarë, ku shfaqet Shqipëria e Madhe. Prindërit e tyre u rritën jashtë vendit, pasi u larguan nga Ballkani në fillimet e trazirave të viteve ’90. Por nuk ishte gjithmonë një histori e të varfërve që bëhen të pasur. Familjet Ora dhe Lipa ishin pjesë e elitës në Kosovë. Të dy vajzat ndoqën një shkollë të njohur të arteve në Londër. Yjet e muzikës pop, së bashku me një grup futbollistësh shqiptarë në skuadrat kryesore të Europës, luajnë një rol tepër të rëndësishëm për të ndihmuar në ndryshimin e imazhit të shqiptarëve, thotë Petrit Selimi, një ish-ministër i jashtëm i Kosovës. Në vitin 2016, me një stil të pazakontë serioz, Rita Ora performoi në Romë për të festuar shenjtërimin e Nënë Terezës.

The Economist

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0