Tetra Pak në partneritet për të përmirësuar zhvillimin e bulmetit në Shqipëri - Business Magazine Albania

Tetra Pak në partneritet për të përmirësuar zhvillimin e bulmetit në Shqipëri


Partneriteti pritet të rrisë prodhimin e qumështit dhe të ardhurat e fermerëve me të paktën 20-30%

Tetra Pak dhe Tetra Laval Food for Development, të dyja pjesë të Grupit Tetra Laval si dhe kompanitë e bulmetit Agroal & Global Services (AGS) dhe Lufra kanë rënë dakord për një partneritet tre-vjeçar për të përmirësuar prodhimin e qumështit në Shqipëri përmes modelit Dairy Hub. Marrëveshja u nënshkrua mbrëmjen e djeshme në një event të veçantë pranë ambienteve të Ambasadës Suedeze në Tiranë.

Përmes modelit Dairy Hub, Tetra Laval Food for Development mbështet klientët e Tetra Pak duke i lidhur ata me fermerët e vegjël dhe duke u ofruar asistencë teknike, njohuri praktike dhe trajnim për zhvillimin e prodhimit dhe grumbullimit të qumështit. Qëllimi i Dairy Hub është rritja e vëllimit të prodhimit të qumështit duke integruar mbajtësit e vegjël në zinxhirët e furnizimit të bulmetit. Në Shqipëri, partneriteti synon të përfshijë më shumë se 3,000 fermerë, prodhimi dhe të ardhurat nga qumështi të të cilëve pritet të rriten me të paktën 20-30%.

Guillaume Latourette, Drejtor Menaxhues pranë Tetra Pak për Europën Juglindore tha: “Ne jemi shumë të kënaqur që AGS dhe Lufra do të punojnë me ne për krijimin e Qendrës së parë të bulmetit Dairy Hub në Europë, e cila synon të përmirësojë produktivitetin e bulmetit, të rrisë të ardhurat e fermerëve dhe të sigurojë një furnizim afatgjatë të qumështit cilësor të prodhuar në vend, pa rritur kostot e grumbullimit. Jemi të bindur se me përpjekje të përbashkëta mund të krijojmë përfitime për të gjitha palët: fermerët, përpunuesit e qumështit, ekonominë vendase si dhe konsumatorët”.

Personat në foto nga e majta në të djathtë: Adora Leka – Head of Quality Control (AGS), Morgan Tinnberg – Project Development Manager (Tetra Laval Food for Development), Katarina Eriksson – Project and Partnership Development Director (Tetra Laval Food for Development), Guillaume Latourrette – Managing Director South East Europe, Johan Ndisi – Swedish Ambassador, Alma Tafani – Owner and Director (AGS), Nikolin Jaka – Owner (AGS), Željko Samodol – Key Account Director and Sales Office Manager (Tetra Pak SEE), Igor Prodan – Account Manager (Tetra Pak SEE)

“Është gjithmonë kënaqësi e veçantë për mua si Ambasador i Suedisë, të shoh kompanitë suedeze që forcojnë prezencën e tyre në tregun shqiptar! Më vjen mirë që Tetra Pak dhe klientët e saj të bulmetit angazhohen në zhvillimin e prodhimit të qumështit nga fermat e vogla në Shqipëri, një sektor që ka shumë nevojë si për investime ashtu edhe për asistencë teknike. Ne kemi parë që modeli Dairy Hub me mbështetjen e Suedisë ka funksionuar mirë në shtete të tjera si Bangladeshi dhe Kenia. Është nder për Ambasadën Suedeze në Shqipëri që nënshkrimi i partneriteteve të para Dairy Hub të Tetra Pak në Europë realizohet në ambjentet e ambasadës sonë,” tha në fjalën e tij Ambasadori i Suedisë, Z. Johan Ndisi.

Rreth Tetra Pak

Tetra Pak është kompania kryesore në botë që ofron zgjidhje për përpunimin dhe paketimin e ushqimeve. Duke punuar ngushtë me klientët anembanë globit, ato ofrojnë një gamë të gjerë risish, produktesh, teknologjish dhe shërbimesh inovative, duke ndihmuar kështu në ushqim të sigurtë dhe të disponueshëm, kudo. Tetra Pak ka 24,800 punonjës dhe të ardhurat për vitin 2017 arrijnë në 11.5 miliardë Euro. Më shumë informacion mund të gjeni në www.tetrapak.com

Rreth Tetra Laval

Grupi Tetra Laval është fokusuar në teknologjitë për prodhimin, paketimin dhe shpërndarjen efikase të ushqimit. Përbëhet nga tre grupe të pavarura të industrisë, Tetra Pak, Sidel dhe DeLaval, të gjithë liderë botërorë të fushës së tyre përkatëse të veprimit. Grupi ka 35,000 punonjës, të ardhurat për vitin 2017 arrijnë në 13.9 miliardë Euro dhe operon në më shumë se 170 shtete. Më shumë informacion mund të gjeni në www.tetralaval.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0