Terrorizmi, në 7 vite Shqipëria vetëm 156 kërkesa Facebook-ut për hetimin e profileve të dyshuara

Autoritetet e sigurisë në të gjitha vendet e botës, me qëllim mbrojtjen nga krimet kompjuterike, por sidomos të terrorizimit kanë edhe ndihmën e një prej rrjeteve sociale më të njohur në botë, Facebook. Prej tetë vitesh ky rrjet vë në dispozicion të dhënat e përdoruesve që shikohen si problematik nga shtete të ndryshme, pas kërkesës zyrtare që autoritetet e sigurisë i drejtojnë. Këtë mundësi e ka shfrytëzuar edhe Shqipëria. Referuar të dhënave, nga vitit 2013 deri në 2019-ën vendi ynë ka depozituar 156 kërkesa drejtuar Facebook. Po të krahasosh numrin e listës së kërkesave që kanë bërë vendet fqinje që nga fillimi, Shqipëria renditet në vendet me numrin më të ulët në rajon.

Referuar të dhënave të Facebook, rezulton se në rajon, shteti i cili i është drejtuar rrjetit të njohur social me më shumë kërkesa, është Greqia me 4,203 në total, ndjekur nga Maqedonia e Veriut me 428 të tilla, Mali i Zi me 168, Kosova me 160 dhe në fund Shqipëria me vetëm 156 kërkesa.

LEXO: Alarmi i agjentëve britanikë: Pandemia dhe izolimi rritën kërcënimin nga terrorizmi

Përsa i përket të dhënave konkrete vit pas viti të Shqipërisë, numri më i lartë i kërkesave ka qenë në vitin 2016, me 36 të tilla, ndërsa viti me më pak kërkesa ka qenë 2013-a, me vetëm 12 kërkesa. Në rang global, janë gati 1 milion kërkesa nisur Facebook. Përmes platformave sociale, sidomos Facebook, raportohen sasi e konsiderueshme materialesh abuzimi seksual tek të miturit, por edhe përdorimin e tyre për aktivitete terroriste.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale