Telefoni ju bën “budallenj”, kështu thotë ky studim i ri


Një ekip studiuesish në Shkollën e Biznesit McCombsUniversitetin e TeksasitAustin filloi të testonte hipotezën e “mpirjes së trurit” : mbajtja afër e telefonit mund të ndikojë në kapacitetin tuaj njohës.

LEXONI: 5 gjëra që ju ulin produktivitetin

Studimi përfshiu 800 pjesëmarrës të cilët iu nënshtruan një testi kompjuterik që kërkonte vëmendje të plotë. Pjesëmarrësit u ndanë në tre grupe me udhëzime të ndryshme: grupit të parë iu kërkua të mbante telefonin përmbys në tavolinën ku po punonin, grupi tjetër duhet t’i mbante telefonat diku afër, por ku nuk mund të dalloheshin dhe grupi i fundit duhet t’i vendoste telefonat në dhomën ngjitur.

Para fillimit të testit, të tre grupet u udhëzuan të fiknin të gjitha njoftimet në telefonat e tyre.

Studiuesit zbuluan se individët që lanë telefonat e tyre në dhomën tjetër shënuan rezultate më të larta në test krahasuar me ata që i kishin telefonat aty pranë.

LEXONI: 7 mënyra praktike për të rritur përqëndrimin përpara punës

Rezultatet dalin në përfundimin se prezenca e një telefoni ka një ndikim të matshëm në aftësinë njohëse të individit, pavarësisht nëse ata ndjehen të hutuar apo jo.

Kështu që herën tjetër kur ju duhet të përqëndroheni në një punë të caktuar, sigurohuni që telefonin ta keni diku larg. Por jo aq sa të mos mbani mend ku e keni lënë.

/BusinessInsider

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0