Teatrot nxisin audiencat e reja me realitetin virtual

Teatrot nxisin audiencat e reja me realitetin virtual

Realiteti virtual (VR) po përdoret nga teatrot për të tërhequr audiencat e reja. Box Office VR, themeluar nga Kelman dhe Gemma Greig-Kicks, ofron maska VR që lejojnë shikuesit të përjetojnë filmat e rregjistruar në shtëpitë e tyre. Qëllimi është të arrijnë audiencat e reja që nuk duan të shkojnë në një teatër fizik ose që nuk mund ta bëjnë.

Teknologjia po përdoret gjithashtu për të njohur fëmijët me teatrin, duke u ofruar një përvojë unike dhe gjithëpërfshirëse. Megjithëse përvoja e teatrit në VR është ende në fazat e hershme, ajo ka potencial për t’u zgjeruar dhe për të ofruar filma apo seri,  që ndryshe nuk do të mund të bënin tur për shkak të madhësisë ose kostos.

Lexo: Grevat mund të prekin fluturimet gjatë verës në Europë

Box Office VR dhe institucionet tjera, si teatri i valëve Sadler’s Wells në Londër, kanë eksperimentuar me shfaqje në VR, por tregu ende është relativisht i vogël. Megjithatë, për teatrot rajonale me buxhet të kufizuar, çdo ekspozim apo të ardhura shtesë janë të mirëpritura. Përveç kësaj, VR u ofron mësuesve të teatrit një mjet të vlefshëm për ti mësuar nxënësit rreth prodhimit teatral dhe për t’i njohur ata me botën e performancës. Përvoja VR lejon nxënësit të ndalojnë, të kthehen prapa dhe të analizojnë elemente të ndryshme të prodhimit, si ndriçimi, tingulli dhe dizajni i skenës. Ajo u jep gjithashtu mundësinë të eksplorojnë hapësirën e teatrit, duke i dhënë një vështrim një ambienti që nuk kanë përjetuar më parë.

Në përgjithësi, VR po pranohet nga teatrot si një mjet për të angazhuar audiencat e reja, për të përmirësuar përvojat mësimore dhe për të sjellë shfaqje te njerëzit që nuk kanë qasje të lehtë në teatrat fizikë.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0