Teatrot nxisin audiencat e reja me realitetin virtual

Teatrot nxisin audiencat e reja me realitetin virtual

Realiteti virtual (VR) po përdoret nga teatrot për të tërhequr audiencat e reja. Box Office VR, themeluar nga Kelman dhe Gemma Greig-Kicks, ofron maska VR që lejojnë shikuesit të përjetojnë filmat e rregjistruar në shtëpitë e tyre. Qëllimi është të arrijnë audiencat e reja që nuk duan të shkojnë në një teatër fizik ose që nuk mund ta bëjnë.

Teknologjia po përdoret gjithashtu për të njohur fëmijët me teatrin, duke u ofruar një përvojë unike dhe gjithëpërfshirëse. Megjithëse përvoja e teatrit në VR është ende në fazat e hershme, ajo ka potencial për t’u zgjeruar dhe për të ofruar filma apo seri,  që ndryshe nuk do të mund të bënin tur për shkak të madhësisë ose kostos.

Lexo: Grevat mund të prekin fluturimet gjatë verës në Europë

Box Office VR dhe institucionet tjera, si teatri i valëve Sadler’s Wells në Londër, kanë eksperimentuar me shfaqje në VR, por tregu ende është relativisht i vogël. Megjithatë, për teatrot rajonale me buxhet të kufizuar, çdo ekspozim apo të ardhura shtesë janë të mirëpritura. Përveç kësaj, VR u ofron mësuesve të teatrit një mjet të vlefshëm për ti mësuar nxënësit rreth prodhimit teatral dhe për t’i njohur ata me botën e performancës. Përvoja VR lejon nxënësit të ndalojnë, të kthehen prapa dhe të analizojnë elemente të ndryshme të prodhimit, si ndriçimi, tingulli dhe dizajni i skenës. Ajo u jep gjithashtu mundësinë të eksplorojnë hapësirën e teatrit, duke i dhënë një vështrim një ambienti që nuk kanë përjetuar më parë.

Në përgjithësi, VR po pranohet nga teatrot si një mjet për të angazhuar audiencat e reja, për të përmirësuar përvojat mësimore dhe për të sjellë shfaqje te njerëzit që nuk kanë qasje të lehtë në teatrat fizikë.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0