A do të jetë ky " Viti i Arit " ? - Business Magazine Albania

A do të jetë ky ” Viti i Arit ” ?


Ari është duke kaluar një periudhë të mirë.

Metali i çmuar u rrit me 6%  javën e kaluar dhe më shumë se 16% nga fillimi i vitit. Për shkak të një tregu global të trazuar investitorët po e shikojnë arin si një investim të sigurtë. Vetëm javën e kaluar, u investuan $1.6 miliard në metale të çmuara,(që përfshinë arin, argjendin, platinin etj.) sipas Bankës së Amerikës.

“Investitorët po rikthehen tek ari për të shpërndarë riskun e portofolit dhe për shkak të sigurisë që ofron ky metal,” tha James Butterfill, kreu i kërkimeve të ETF Securities.

gold

Tregjet kanë qenë të trazuara këtë vit, për shkak të çmimit të naftës, ekonomisë në rënie të Kinës, dollarit të fortë dhe pasigurive të normave të interesit. Banka Qendrore Amerikane nuk është e vendosur për të ardhmen e normave të interesit.

Kjo gjë nuk i pëlqen investitorëve. “Investitorët janë të shqetësuar për politikat e Bankës Qendrore, për të ulur më tej normën e interesit ose për të mos e ndryshuar atë. Kjo do të thotë më shumë investim në ar.

Sipas analistit Jeff Gundlach, investitorët po e humbin besimin tek Banka Qendrore dhe kjo mund ta çojë çmimin e arit në $1400 për onz. Sot ari vlerësohet $1208.5 për onz.

gold 2

Tradicionalisht ari ka qenë një investim i preferuar kur gjërat në tregjet globale nuk shkojnë mirë. Në janar janë blerë 55 ton ar dhe vetëm në 10 ditët e para të shkurtit 59 ton.

Pyetja qendron sa do të vazhdojë kjo rritje.  A do të jetë ky ” Viti i Arit “?

/Forbes/

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0