Të gjithë kanë ëndrra, por të paktë janë ata që punojnë për t’i arritur

ëndrra

Young Women Entrepreneurship Program, themeluar nga Keti Gjipali dhe realizuar me mbështetjen financiare të Zyrës së Marrëdhënieve me Publikun të Ambasadës së SHBA në Tiranë, pati 100+ aplikime nga vajza dhe gra të qyteteve Shkodër dhe Vlorë dhe 20+ pjesëmarrëse.

Ky program përfshiu mbi 60 orë Trajnim, Mentorim & Networking, nën drejtimin e Keti Gjipali dhe suportin e Jona Rizvanolli dhe Anisa Lloja, Alumni të Programeve të Departamentit të Shteteve të Bashkuara të Amerikës. Për më shumë detaje rreth ecurisë së programit mund të ndiqni artikullin paraardhës nga BusinessMag.

Të shtunën që kaloi u mbajt eventi final ‚Pitching Day‘, i cili ishte edhe në kuadër të ‚Global Entrepreneurship Week‘, ku 8 finalistet nga Shkodra dhe Vlora, prezantuan 6 idetë e tyre në ambjentet e Coolab Tirana. Të pranishëm ishin Albana Muçaj, nga Dhoma Ekonomike e Gruas, dhe Albina Haxhijaj, COO e Forcontact Europe, diskutimi me të cilat mundësoi një feedback konstruktiv për secilën nga idetë finaliste. Bizneset e prezantuara ishin nga më të larmishmet:

Romina Mino – Agriculture Parts – Vlorë

Glenda Matlija – Riviera Farm – Shkodër

Helga Sallaku – Globe TIK & Language Education – Shkodër

Bojkena Bani & Blerina Lalaj – Diellza – Vlorë

Marjana Llanaj – Studio Kontabiliteti Llanaj – Vlorë

Ana Lena & Brikena Lena – Passiflora – Vlorë

Finalistet, por edhe pjesëmarrëset e tjera, do të vijojnë të marrin mbështetje nga programi me mentorim dhe lidhje biznesi.

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale