Të ardhura rekord, viti i jashtëzakonshëm i Twitter

Twitter, ka shënuar të ardhura rekord në tremujorin e fundit të 2020. Shefi ekzekutiv, Jack Dorsey, mbylljen e vitit 2020 e ka quajtur një mbyllje të jashtëzakonshme.

Kompania në një deklaratë ka bërë me dije se të ardhurat u rritën me 28% ose 1.29 miliard Dollarë krahasuar me tremujorin e fundit të një viti më parë. Rezultatet e tremujorit të katërt të Twitter dolën jashtë parashikimeve që ishin bërë, por sërish përdoruesit nuk janë shumë të kënaqur me platformën.

Mbyllja e llogarisë së Donald Trump ka sjell një debat në SHBA, por dhe në vende të tjera pasi tashmë ekziston frika e mbylljeve të llogarive të tjera. Kjo ka nxitur frikën se mund të ndikojë në popullaritetin e platformës. Lidhur me këtë çështje shefi ekzekutiv i Twitter, Jack Dorsey,tha se përdoruesit janë në gjendje të ndjekin më shumë se 6,000 tema të ndryshme dhe shtoi se kompania është në gjendje që të shtojë përdoruesit e saj.

Ai shtoi se 80% e audiencës së Twitter është jashtë SHBA. “Ne kemi një shërbim global. Ne gjithashtu nuk jemi të varur vetëm nga lajmet dhe politika që drejtojnë Twitter” tha Dorsey. Përdoruesit e përgjithshëm aktivë të Twitter u rritën me 5 milion nga tremujori i tretë në 192 milion.

BBC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0