Mbërrijnë blerjet në IGTV, aplikacioni i kompanisë Instagram që ju lejon të transmetoni video deri në 60 minuta. Kompania, e cila vetëm mbushi 10 vjet nga krijimi njofton disponueshmërinë globale të funksionit në ditët në vijim, ndërsa në muajt në vijim do të fillojë edhe një provë në Reels, mënyra e re që ju lejon të bëni video të shkurtra në vazhdën e TikTok.
LEXO: Facebook do të integrojë mesazhet e Instagram, Messenger dhe WhatsApp
“Në këtë mënyrë lehtësojmë blerjet duke i bërë ato të disponueshme drejtpërdrejt nga videot. Në të njëjtën mënyrë, ne ndihmojmë shitësit të ndajnë historinë e tyre, të arrijnë klientët më lehtë dhe të rrisin biznesin e tyre”, shpjegon Justin Osofsky, shefi kryesor operativ i Instagram. Blerjet në fund do të përfundojnë në faqen zyrtare të shitësit.
Kjo nuk është lëvizja e parë që ndërmarrja në pronësi të Mark Zuckerberg po vendos për të rritur tregtinë elektronike. Qershorin e kaluar, rrjeti social vendosi rregullat që tani për tani lejojnë vetëm disa marka dhe biznese të miratuara të përdorin ”tag shopping” në postime për të shitur produkte.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.