Superkompjuteri japonez zbulon se çfarë ndikon në përhapjen e koronavirusit

Një superkompjuter japonez tregoi se lagështia e ajrit mund të ketë një efekt të madh në shpërndarjen e grimcave të virusit, duke treguar rreziqe të rritjes së infeksionit të koronavirusit gjatë muajve të dimrit. Zbulimi nga gjigandi i kërkimeve Riken dhe Universiteti Kobe sugjeron që përdorimi i aparaturave për lagështirën mund të ndihmojë në kufizimin e infeksioneve gjatë kohës kur ventilimi i dritares nuk është i mundur. Studiuesit përdorën superkompjuterin Fugaku për të modeluar emetimin dhe rrjedhën e grimcave të ngjashme me virusin nga njerëzit e infektuar në një larmi ambientesh të brendshme.

Lagështia e ajrit më e ulët se 30% rezultoi në më shumë se dyfishi i sasisë së grimcave krahasuar me nivelet prej 60% ose më të larta, treguan simulimet. Studimi gjithashtu tregoi që mburojat e qarta të fytyrës nuk janë aq efektive sa maskat në parandalimin e përhapjes së spërklave. Gjetje të tjera treguan se gjatë darkave, njerëzit janë më të rrezikuar krahasuar me orët përtej tryezës, dhe numri i këngëtarëve në kor duhet të kufizohet dhe të ndahet.

LEXO: Superkompjuteri japonez më i shpejtë në botë

Ekipi hulumtues Riken i udhëhequr nga Makoto Tsubokura ka përdorur më parë super kompjuterin Fugaku për të modeluar kushtet e infektimit në trena, hapësira pune dhe klasa. Veçanërisht, simulimet treguan se hapja e dritareve në trenat e udhëtarëve mund të rrisë ventilimin nga dy deri në tre herë, duke ulur përqendrimin e mikrobeve të ambientit.

REUTERS

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale