Startup-i shqiptar Hajde fiton 1 milion dollarë me qëllim zgjerimin në Ballkan dhe Europën Juglindore - Business Magazine Albania

Startup-i shqiptar Hajde fiton 1 milion dollarë me qëllim zgjerimin në Ballkan dhe Europën Juglindore

Shërbimet e shpërndarjes së produkteve ushqimore janë bërë një element kryesor gjatë pandemisë, teksa konsumatorët janë zhvendosur drejt blerjes së ushqimeve në internet. Pjesë e këtij trendi u bë edhe Hajde App, aplikacioni shqiptar, i cili ofron dërgesa të shpejta të ushqimit kudo ku ndodheni.

Startup-i ka mbledhur një fond fillestar prej 1 milion dollarësh për të fuqizuar zgjerimin e tij në tregjet rajonale në Ballkan dhe Europën Juglindore. Raundi i investimeve u drejtua nga Fasanara Capital, një fond udhëheqës me seli në Londër, i fokusuar në fintech dhe commerce technology dhe i mbështetur nga investitorë engjëj, duke përfshirë profilet e Goldman Sachs, Deloitte, Scalapay dhe Twig.

Platforma mundëson dërgesa të shpejta dhe efikase të ushqimit, brenda një ore. “Hajde” filloi të operonte me dërgesa në prill 2021 në tregun shqiptar dhe u zgjerua në Kosovë në tetor 2021.

Investimi do të ndihmojë kompaninë të zgjerohet në dërgesa për restorante, të ofrojë shërbimet e saj në Maqedoninë e Veriut si hap i parë i zgjerimit, si dhe të shtojë gamën e produkteve. Kjo do të konsolidojë pozicionin e saj brenda sektorit të ushqimor sipas kërkesave në territoret fqinje, në rajonin e Ballkanit dhe Europës Juglindore.

Lexo: Kosto e jetesës bëhet më e lartë për qytetarët. Të gjitha çmimet e produkteve të shportës janë rritur

Teksa tregon për planet e menjëhershme të kompanisë, Erli Çupi, CEO dhe bashkëthemelues i Hajde thotë: “Ne synojmë të tregojmë prezencën tonë në Maqedoni, ku kemi plane të qarta të ekzekutueshme për arritjen dhe shërbimin e klientëve vendas. Përgjatë rrugëtimit tonë intensiv në Shqipëri dhe Kosovë kemi dëshmuar një adoptim të shpejtë dhe një përgjigje jashtëzakonisht pozitive ndaj shërbimit tonë.”

Aktualisht, Hajde kryeson si aplikacioni nr. 1 për kategorinë e ushqimeve dhe pijeve në rajon, me rritje të shpejtë, të qëndrueshme, duke tërhequr interesin në treg, partneritete dhe investitorë.

Tech.eu

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0