Starbucks në Krizë: A mund të kthehet në lavdinë e dikurshme? - Business Magazine Albania

Starbucks në Krizë: A mund të kthehet në lavdinë e dikurshme?

Starbucks në Krizë: A mund të kthehet në lavdinë e dikurshme?

Starbucks është historia më e madhe e suksesit të kafesë në botë. Por ajo ka hasur vështirësi kohët e fundit duke kaluar përmes katër drejtorëve ekzekutivë në dy vjet. A mund të rikthehet ekzekutivi më i ri në krye dhe ta rivendosë Starbucks në lavdinë e saj të plotë?

CEO i ri, Brian Niccol, “do të bëjë që Starbucks të jetë një kafene përsëri,” tha CNN. Niccol konsiderohet si “Zoti i Përmirësimeve” në industrinë e restoranteve, pasi ka mbikëqyrur rikthime të suksesit në Chipotle dhe Taco Bell. Kjo lloj ndihme është e nevojshme në Starbucks, ku shitjet kanë rënë për dy tremujorë radhazi. Zinxhiri ka kaluar nga një vend ku klientët porositin përmes një aplikacioni dhe marrin pijet to-go. Gjatë këtij procesi, klientët kanë shprehur pakënaqësi për “çmimet e larta, porositë e ngadalta përmes aplikacionit të Starbucks dhe opsionet e shijeve në ushqim,” tha CNN. “Ka një ndjesi të përbashkët që ne jemi larguar nga thelbi ynë,” tha Niccol.

Bota financiare është skeptike, tha Fortune. Një grup investitorësh këshilluan “shitje” të aksioneve të Starbucks. Paraardhësi i Niccol, Laxman Narasimhan, e la punën në gusht pas vetëm 17 muajsh. “Ndërsa CEO i ri sugjeron se ndryshimi strategjik që është i nevojshëm tani është në tavolinë,” tha drejtori menaxhues i Jefferies, Andy Barish, në një shënim, problemet e kompanisë do të “marrin kohë për t’u zgjidhur.” Kjo do të ndodhë, tha Niccol. “Ne do të inovojmë nga këtu.”

Lexo edhe“K’cimi i Tropojës” shpallet zyrtarisht pjesë e UNESCO

Konsumatorët po tërhiqen
Starbucks nuk është e vetmja që po përballet me sfida. Një “tërheqje e parashikuar” po godet edhe industrinë më të gjerë të ushqimit të shpejtë, tha CNBC, me McDonald’s, KFC dhe Pizza Hut. Ekonomistët kishin parashikuar që inflacioni dhe normat e larta të interesit do të bënin që amerikanët të reduktonin blerjen e pijeve të ftohta me çokollatë dhe Big Mac. Në këtë mjedis, klientët janë bërë më të kujdesshëm për mënyrën se si zgjedhin të shpenzojnë paratë e tyre.

Por Starbucks ka probleme specifike. Kompania ka “shitje të forta për porositë dhe pagesat përmes celularëve”. Të dhënat gjithashtu tregojnë se një numër i madh klientësh të mundshëm përdorin aplikacionin e Starbucks për të filluar një porosi, por largohen para se të përfundojnë blerjen. Kjo sugjeron se shqetësimet për kohën e gjatë të pritjes luajnë rol.

Për vite me radhë, Starbucks ka qenë opsioni i vetëm premium për shumicën e konsumatorëve. Por kjo nuk është më e vërtetë. “Kafene të tjera janë hapur gjithnjë e më shumë,” tha shërbimi i lajmeve financiare Seeking Alpha. Ato kanë Wi-Fi dhe pije të mira, gjithashtu. “Një përfundim është se rritja do të jetë shumë më e vështirë për t’u arritur në të ardhmen,” shtoi Seeking Alpha.

Gabimet në Kinë
Problemet e Starbucks shkojnë përtej konsumatorëve amerikanë. Kompania vuri një bast për hapjen e saj, por tani planet “ambicioze të zgjerimit janë vonuar,” tha Quartz. Starbucks njoftoi në vitin 2022 se do të hapte një dyqan të ri çdo nëntë orë në Kinë, por u konkurrua nga Luckin Coffee, një operacion vendas me më shumë se 16,000 lokacione.

Një lajm i mirë për Niccol: Stimuli i ri i Kinës mund ta lehtësojë Starbucks, tha CNBC. Starbucks dhe Nike kanë hasur vështirësi në Kinë. Ky stimul mund të nxisë konsumatorët të shpenzojnë më shumë. Kjo mund të ndihmojë në ringjalljen e planeve të zgjerimit të Starbucks. Ka një “skepticizëm në rritje ndaj markave të huaja nga qeveria kineze dhe konsumatorët,” tha CNBC. Starbucks nuk do të përfitojë nga stimulimi “pa një realizim më të mirë”.

THE WEEK

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0