Spotify, zgjedhja e muzikës sipas ndjenjave - Business Magazine Albania

Spotify, zgjedhja e muzikës sipas ndjenjave

Transmetuesi i muzikës, “Spotify”, ka menduar të përzgjedhë muzikën duke u bazuar në gjendjen emocionale të përdoruesit. “Platforma e njohur e transmetimit të muzikës, ka marrë kohët e fundit një patentë, që bazohet në njohjen e zërit dhe është në gjendje të kuptojë tonin e tij dhe kontekstin në të cilin ndodhen përdoruesit dhe më pas të sugjerojë këngë dhe zhanre muzikore përkatëse”, shkroi faqja e specializuar “9to5Mac”

Ndër opsionet e ndryshme të propozuara figurojnë: festë, grupi i vogël, përqendrim, i/e vetmuar, ​​etj. Kërkesa për patentë daton që nga viti 2018. Shërbimi ka tashmë mbi 320 milionë përdorues aktivë në të gjithë botën. Kompania ka siguruar, gjithashtu, se të gjitha zbatimet në të ardhmen do të bëhen në një mënyrë etike dhe transparente drejt privatësisë së klientëve të saj.

LEXO: Spotify/ Si dhe sa paguhen këngëtarët në këtë platformë

Të pyetur pyetur nga faqja Pitchfork për një koment mbi kohën dhe mënyrat e aplikimit të kësaj patente të re, Spotify u përgjigj: “Ne kemi paraqitur kërkesa për patentë për qindra shpikje dhe rregullisht paraqesim aplikime të reja. Disa nga këto patenta bëhen pjesë e produkteve të ardhshme, ndërsa të tjerë jo. Ambicia jonë është të krijojmë përvojën më të mirë në dispozicion, por për momentin nuk kemi asnjë lajm për të ndarë “.

ANSA

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0