Sondazhi/ Njerëzit duan të ndryshojnë mënyrën si udhëtojnë. Biçikletat dhe mjetet e gjelbra janë e ardhmja - Business Magazine Albania

Sondazhi/ Njerëzit duan të ndryshojnë mënyrën si udhëtojnë. Biçikletat dhe mjetet e gjelbra janë e ardhmja

Nëse mund t’i jepni një biçiklete, motoçiklete ose skuteri elektrik për në punë, a do ta bënit këtë? Të anketuarit në Anketën e Konsumatorit për Lëvizshmërinë, të kryer nga Qendra McKinsey për Lëvizshmërinë e Ardhshme në korrik 2021, ishin entuziastë për këto opsione, me pothuajse 70 përqind që deklaruan se ishin të gatshëm të përdornin automjete të mikromobilitetit për udhëtimin e tyre.

Këto gjetje sugjerojnë se një numër në rritje i punëtorëve mund të drejtohen drejt formave më të vogla të transportit, më miqësore me mjedisin, ndërsa kufizimet pandemike hiqen dhe zyrat rihapen. Ato janë në përputhje me hulumtimin tonë të mëparshëm në vitin 2020, i cili sugjeroi se mikromobiliteti ishte gati të rikthehej fuqishëm kur pandemia COVID-19 u ul dhe njerëzit filluan të udhëtonin më shumë.

Në një sondazh, pothuajse 70 për qind e të anketuarve deklaruan se ishin të gatshëm të përdornin mikromobilitetin për udhëtimin e tyre të përditshëm.

Sondazhi ynë zbuloi gjithashtu se përvetësimi i mikromobilitetit nuk do të jetë uniform për shkak të faktorëve specifikë të vendndodhjes. Gatishmëria për të përdorur automjete të vogla ishte më e larta në vendet me një traditë të gjatë të mikromobilitetit, si Italia (81 përqind) dhe Kina (86 përqind). Në anën tjetër të spektrit, vetëm 60 për qind e të anketuarve amerikanë thanë se do të konsideronin mikromobilitetin, ndoshta sepse tradicionalisht janë mbështetur në makinat private ose transportin publik për udhëtimet e tyre dhe pamja e dikujt që kalon nëpër trafik me një motoçikletë ose skuter është relativisht e rrallë.

Lexo edhe: E ardhmja e lëvizshmërisë/ Këto start-upe po përpiqen të falimentojnë tregtarët e makinave

Në përgjithësi, të anketuarit në anketë preferuan biçikletat, të cilat ofrojnë një distancë më të madhe dhe hapësirë ​​më të mirë magazinimi se skuterat elektrikë dhe një çmim më të ulët se motoçikletat. Megjithatë, disa përjashtime ishin të dukshme. Për shembull, motoçikletat janë veçanërisht të popullarizuara në Kinë, ku autoritetet nuk kërkojnë që drejtuesit të kenë një patentë ose mbulim sigurimi për automjetet me shpejtësi maksimale 25 kilometra në orë. Të anketuarit në Mbretërinë e Bashkuar dhe Kinë ishin përdoruesit më ngurrues të skuterëve elektrikë, ndoshta sepse ato vende ose i ndaluan ato automjete për shkak të shqetësimeve të sigurisë ose i miratuan vetëm së fundmi. Në të kundërt, konsumatorët në Shtetet e Bashkuara, Francë dhe Gjermani, të cilët kanë krijuar sisteme të ndarjes, ishin më të hapur ndaj skuterëve elektrikë. Ky trend nuk është befasues, pasi çdo automjet që është lehtësisht i disponueshëm përmes një shërbimi të ndarjes priret të përjetojë një rritje në blerjet private.

 

Mundësitë që krijohen për të gjithë sipërmarrësit dhe aktorët e transportit publik

Gjetjet nga sondazhi ynë kanë implikime për lojtarët në të gjithë ekosistemin e mikromobilitetit dhe për perspektivat e tyre për sukses:

Ofruesit e lëvizshmërisë së përbashkët. Duke pasur parasysh se preferencat e mikromobilitetit ndryshojnë sipas gjeografisë, ofruesit e lëvizshmërisë së përbashkët duhet të kuptojnë zakonet e transportit lokal për çdo qytet ose rajon në të cilin dëshirojnë të operojnë. Në përgjithësi, ofruesit fillimisht zgjedhin qytetet në të cilat duan të operojnë dhe më pas shqyrtojnë preferencat lokale për të përcaktuar se cilat mënyra transporti do të jenë më të kërkuara. Në një moment, ata mund të zgjerojnë portofolet e tyre të produkteve – për shembull, duke shtuar motoçikleta në opsionet e biçikletave – në vende të caktuara. Ndërsa ky zgjerim mund të fitojë biznese të reja, shpenzimet e tyre kapitale do të rriten. Një flotë e kombinuar, në të cilën automjetet kanë kërkesa të ndryshme për mirëmbajtje, nevoja karikimi dhe cikle jete, do të rrisë gjithashtu kërkesat strategjike dhe operacionale.

Operatorët e tarifimit dhe parkimit. Ky grup mund të ofrojë zgjidhje karikimi dhe parkimi të përshtatshme për disa mënyra mikromobiliteti. Përveç rritjes së kërkesës për objektet e tyre, një qasje gjithëpërfshirëse do t’i ndihmojë qytetet të minimizojnë numrin e automjeteve të parkuara në rrugë dhe të optimizojnë përdorimin e mikromobilitetit.

Operatorët e transitit publik. Për të mundësuar udhëtime pa probleme, pikë-për-pikë, operatorët e tranzitit publik mund të ofrojnë hapësirë ​​të dedikuar në autobusë ose trena për të ruajtur automjete të ndryshme mikromobiliteti. Kjo strategji do të ndihmojë gjithashtu në rritjen e bazës së klientëve si për operatorët e transitit publik ashtu edhe për ato të mikromobilitetit.

Qytetet. Kur zgjedhin një ofrues për shërbimet e përbashkëta të mikromobilitetit, qytetet duhet të favorizojnë bizneset që kanë një portofol të gjerë produktesh dhe i kuptojnë me të vërtetë nevojat lokale të lëvizshmërisë. Ato gjithashtu mund të nxisin rritjen e mikromobilitetit duke instaluar infrastrukturën e kalërimit, parkimit dhe karikimit që integron disa mënyra mikromobiliteti dhe gjithashtu lehtëson transportin për këmbësorët dhe udhëtarët e tjerë. Rregullatorët mund të ndihmojnë duke krijuar korridore të sigurta të lëvizshmërisë për të gjitha format e transportit. Së pari, megjithatë, ata duhet të sigurohen që të kenë mbështetje publike nga kushdo që udhëton rregullisht në vendndodhjen e tyre.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0