A ka moshë sipërmarrja?

A ka moshë sipërmarrja?

~2 minuta lexim


N.q.s Hollivudi do të portretizojë një sipërmarrës në një film, atëherë ai do të zgjedhë një të ri rreth të njëzetave. I riu ndoshta nuk ka një diplomë universiteti dhe vishet me pantallona xhins. Ai ka flokë të pakrehura dhe një mjekër që sapo i ka dalë.

Ky është stereotipi i ri i sipërmarrësit modern, që përfaqësohet nga Mark Zuckerberg. Gjithsesi ky personazh përfaqëson vetëm një pjesë të vogël të botës sipërmarrëse. Shumë sipërmarrës në moshën 20-vjeçare nuk e kishin menduar që do të kishin një biznes në të ardhmen.

Themeluesi i McDonald, Ray Krox, shiste gota letre deri në moshën 52-vjeçare. J.K Rowling ishte një mama e ndarë nga i shoqi dhe jetonte me ndihmë sociale deri në moshën 31 vjeçare.

Mos u shqetësoni nëse jeni mbi 40 vjeç dhe nuk keni filluar akoma biznesin tuaj. Akoma ka kohë. Shanset janë, që ndërkohë që keni punuar gjatë jetës, ju do të keni mësuar një ose dy gjëra që do t’ju ndihmojnë.

J.K Rowling

 

Ky artikull u publikua më parë nga Entrepreneur.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0