A ka moshë sipërmarrja?

A ka moshë sipërmarrja?


N.q.s Hollivudi do të portretizojë një sipërmarrës në një film, atëherë ai do të zgjedhë një të ri rreth të njëzetave. I riu ndoshta nuk ka një diplomë universiteti dhe vishet me pantallona xhins. Ai ka flokë të pakrehura dhe një mjekër që sapo i ka dalë.

Ky është stereotipi i ri i sipërmarrësit modern, që përfaqësohet nga Mark Zuckerberg. Gjithsesi ky personazh përfaqëson vetëm një pjesë të vogël të botës sipërmarrëse. Shumë sipërmarrës në moshën 20-vjeçare nuk e kishin menduar që do të kishin një biznes në të ardhmen.

Themeluesi i McDonald, Ray Krox, shiste gota letre deri në moshën 52-vjeçare. J.K Rowling ishte një mama e ndarë nga i shoqi dhe jetonte me ndihmë sociale deri në moshën 31 vjeçare.

Mos u shqetësoni nëse jeni mbi 40 vjeç dhe nuk keni filluar akoma biznesin tuaj. Akoma ka kohë. Shanset janë, që ndërkohë që keni punuar gjatë jetës, ju do të keni mësuar një ose dy gjëra që do t’ju ndihmojnë.

J.K Rowling

 

Ky artikull u publikua më parë nga Entrepreneur.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0