Si u bë ky djalosh nga një i pastrehë në pronar i një perandorie të lëngjeve të frutave? - Business Magazine Albania

Si u bë ky djalosh nga një i pastrehë në pronar i një perandorie të lëngjeve të frutave?


Khalil Rafiti, pronari 46-vjeçar i një rrjeti  baresh të lëngjeve të frutave, tregon se nuk ka gjë më të keqe se një situatë e pashpresë.

Shembulli i tij dëshmon se vendimi i drejtë mund të ndryshojë gjithë jetën e çdokujt për më mirë. E gjithë çështja është që të besoni në forcën tuaj.

Në librin e tij “I Forgot To Die, milioneri i kohëve të sotme tregon kujtimet e tij për mënyrën se si 13 vjet më parë luftoi me varësinë ndaj drogës, peshonte vetëm 48 kg, ishte më afër një hijeje se sa një qenie e vërtetë njerëzore dhe ishte në varfëri absolute.

Një sugjerim nga një mik për të filluar një biznes në industrinë e lëngjeve natyrale e ndihmoi Khalil të hiqte nga depresioni dhe të fillonte të besonte në veten e tij përsëri. Ai filloi të bënte lëngje për pacientët dhe personelin në “Qendrën e Rimëkëmbjes Riviera”. Ishte falë këtij institucioni që ai mundi të rikthente shëndetin e tij.

39a6afc600000578-0-image-m-33_1477277997854

Në hapësirën e pesë vjetëve, reputacioni i qendrës u përhap në të gjithë Hollywood-in. Kjo frymëzoi Khalil të ndërmarrë iniciativën për të hapur një zinxhir të tërë të bareve me lëngje frutash Sunlife Organics në periferi të qytetit të tij të lindjes Malibu.

Këto pije unike të shëndetshme që njerëzit vijnë për të blerë përmbajnë ujë alkalin, kripë rozë Himalaiane dhe zarzavate. Së bashku me shumë përbërës të tjera në menu si kokteje frutash, kafe dhe kos të ngrirë, pija nënshkruese e kompanisë është ende smoothi “Wolverine”, bërë me banane.

Madje edhe mjaft të famshëm shkojnë aty dhe shijojnë kokteilet e mrekullueshme të Sunlife Organics.

Khalil mbetet i përkushtuar në misionin, i cila dikur e frymëzoi atë për të shtypur në bluza të shitura nga Sunlife Organics: “Dashuroni, shërohuni, dhe  frymëzohuni.”

Khalil është gjithashtu një shef i mrekullueshëm, i dashur nga të gjithë punonjësit e tij. Në mesin e anëtarëve të stafit të tij janë shumë njerëz që ishin fillimisht në nevojë që një dorë t’i ndihmonte.

39a6af7f00000578-0-image-m-30_1477277951798

 

burimi: dailymail.co.uk

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0