Si u bë ky djalosh nga një i pastrehë në pronar i një perandorie të lëngjeve të frutave?


Khalil Rafiti, pronari 46-vjeçar i një rrjeti  baresh të lëngjeve të frutave, tregon se nuk ka gjë më të keqe se një situatë e pashpresë.

Shembulli i tij dëshmon se vendimi i drejtë mund të ndryshojë gjithë jetën e çdokujt për më mirë. E gjithë çështja është që të besoni në forcën tuaj.

Në librin e tij “I Forgot To Die, milioneri i kohëve të sotme tregon kujtimet e tij për mënyrën se si 13 vjet më parë luftoi me varësinë ndaj drogës, peshonte vetëm 48 kg, ishte më afër një hijeje se sa një qenie e vërtetë njerëzore dhe ishte në varfëri absolute.

Një sugjerim nga një mik për të filluar një biznes në industrinë e lëngjeve natyrale e ndihmoi Khalil të hiqte nga depresioni dhe të fillonte të besonte në veten e tij përsëri. Ai filloi të bënte lëngje për pacientët dhe personelin në “Qendrën e Rimëkëmbjes Riviera”. Ishte falë këtij institucioni që ai mundi të rikthente shëndetin e tij.

39a6afc600000578-0-image-m-33_1477277997854

Në hapësirën e pesë vjetëve, reputacioni i qendrës u përhap në të gjithë Hollywood-in. Kjo frymëzoi Khalil të ndërmarrë iniciativën për të hapur një zinxhir të tërë të bareve me lëngje frutash Sunlife Organics në periferi të qytetit të tij të lindjes Malibu.

Këto pije unike të shëndetshme që njerëzit vijnë për të blerë përmbajnë ujë alkalin, kripë rozë Himalaiane dhe zarzavate. Së bashku me shumë përbërës të tjera në menu si kokteje frutash, kafe dhe kos të ngrirë, pija nënshkruese e kompanisë është ende smoothi “Wolverine”, bërë me banane.

Madje edhe mjaft të famshëm shkojnë aty dhe shijojnë kokteilet e mrekullueshme të Sunlife Organics.

Khalil mbetet i përkushtuar në misionin, i cila dikur e frymëzoi atë për të shtypur në bluza të shitura nga Sunlife Organics: “Dashuroni, shërohuni, dhe  frymëzohuni.”

Khalil është gjithashtu një shef i mrekullueshëm, i dashur nga të gjithë punonjësit e tij. Në mesin e anëtarëve të stafit të tij janë shumë njerëz që ishin fillimisht në nevojë që një dorë t’i ndihmonte.

39a6af7f00000578-0-image-m-30_1477277951798

 

burimi: dailymail.co.uk

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale