Si t’i zvogëlojmë emocionet gjatë një prezantimi? - Business Magazine Albania

Si t’i zvogëlojmë emocionet gjatë një prezantimi?


Para se të dilni para një audience ndodh që të kemi një ndjesi jo të këndshme në stomak, të mos kemi shumë besim në vetvete, të përfshihemi nga djersë të ftohta apo edhe nga emocione të tjera.

Ju nuk mund të jeni në gjendje që shpesh të eliminoni plotësisht këto emocione dhe pasiguri, por më poshtë gjenden katër mënyra që ju ndihmojnë t’i përmirësoni ato:

1. Fokusohuni në audiencën tuaj – Zgjidhni një person në audience dhe flisni drejtpërdrejtë me të. Pastaj gjeni një person tjetër dhe trasmetojini mesazhin tuaj vijues drejtpërdrejtë atij.

2. Merrini gjërat negative si pozitive – Në vend të konsideroni emocionet si një tregues nervozizmi, kthejini ato në shenja parashikuese apo gjendje emocinale normale.

3. Shmangni rregullat fikse – Asnjëherë mos u përqendroni në ato rregulla të cilat mendoni se e bëjnë të suksesshëm një prezantim. Nuk ka rregulla të përcaktuara.

4. Mos harroni se nuk dukeni nervozë – Kërkimet e shumta tregojnë se vetëvlerësimiet e prezantimeve janë shpesh tepër të ashpra. Nëse pretendoni të dukeni të qetë dhe të relaksuar për audiencën tuaj, atëherë duhet të bëheni të tillë.

Burimi: ekonomiaonline.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0