Si të rrisni vetëmotivimin? - Business Magazine Albania

Si të rrisni vetëmotivimin?

vetëmotivim
Motivimi duhet të vijë  nga brenda nesh dhe zakonisht duhet të  vlejë për të na ndihmuar të fillojmë, të vazhdojmë ose të përfundojmë një veprim të caktuar. Për shembull, ne mund të jemi të vetë-motivuar për të ngrënë diçka kur jemi të uritur. Mund të jemi të motivuar të vazhdojmë të punojmë në një punë në mënyrë që të mund të paguajmë faturat, etj. Pra, çdo sjellje mund të ketë origjinën nga vetë-motivimi.
Nëse doni të ndërtoni dhe të rrisni vetë-motivim, ja 5 rregulla që duhet të keni parasysh.

1. Gjeni fushën ku jeni më të aftë 
Ndjenja se e kuptojmë atë që po bëjmë në punë mund të na bëjë të jemi më produktivë. Kur jemi të mirë në diçka, ajo na motivon dhe na pëlqen më shumë. Hulumtimet tregojnë se ne qëndrojmë më të angazhuar dhe të motivuar kur vështirësia e një detyre është në mes të të  qenurit shumë e vështirë (që mund të na bëjë të ndihemi keq me veten) dhe shumë e lehtë (që mund të jetë e mërzitshme).
2. Sulm ose mbrojte. 
Studiuesit në vendin e punës sugjerojnë se dy shtysa të tjera mund të na motivojnë: dëshira për të fituar gjëra që rrisin mirëqenien tonë (p.sh. ushqimi, paratë, përvojat, argëtimi) dhe dëshira për të mbrojtur veten (p.sh. pronën tonë, arritjet, besimet, etj.; Nohria, Groysberg, & Lee, 2008). Ndaj, është e dobishme t’i kujtojmë vetes këto shtysa dhe se si veprimet tona mund të na ndihmojnë t’i përmbushim ato.
3. Ndërtoni zakone. 
Sapo e kemi zakon të bëjmë diçka, bëhet shumë më e lehtë të vazhdojmë ta bëjmë atë. Kjo do të thotë se të mësuarit se si të ndërtoni zakone mund të jetë një aftësi vërtet e dobishme për t’u bërë më të vetë-motivuar. Për të krijuar zakone, BJ Fogg, autor i ” Zakoneve të vogla “, thotë të fillojmë me një zakon të vogël dhe ta rrisim në  vijim. Për shembull, nëse doni të keni zakon të ecni një milje çdo ditë, filloni duke bërë një hap jashtë derës tuaj, pastaj disa hapa dhe vazhdoni të shtoni nga një hap të vogël në të njëjtën kohë.
4. Përcaktoni synimet e zbatimit.
Synimet e zbatimit janë si një plan rezervë: Ata vendosin strategji para kohe në rast se Plani A nuk funksionon (Gollwitzer, 1999). Për të krijuar një synim zbatimi, thjesht vendosni një synim që nëse X ndodh, atëherë ju do të bëni Y. Për shembull, nëse keni nevojë të shkoni te dentisti, atëherë do ta bëni punën tuaj më vonë atë mbrëmje.
5. Synimet tuaja duhet të jenë më  sociale. Hulumtimet e kaluara midis punonjësve kanë treguar se faktori i vetëm që kontribuoi më shumë në përkushtimin  të cilin ata e konsideruan si pjesë të motivimit ishte një nevojë për lidhje sociale (Nohria, Groysberg, & Lee, 2008). Kur mendojmë për vetë-motivimin, mund të imagjinojmë orare rraskapitëse ose lista të gjata të detyrave, por e vërteta është se ne mund ta bëjmë më të lehtë motivimin nëse gjejmë mënyra për t’u lidhur ndërsa ndjekim qëllimet tona. Pra, nëse ka një aktivitet që e keni të vështirë ta bëni, përpiquni ta bëni këtë aktivitet më social.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0