Si të rrisni biznesin tuaj dhe të ruani marrëdhëniet?! - Business Magazine Albania

Si të rrisni biznesin tuaj dhe të ruani marrëdhëniet?!

marrëdhëniet

Kim Kaupe e përshkruan veten si një sipërmarrëse aksidentale. Ajo nuk kishte asnjë iluzion kur, në moshën 25 -vjeçare, shfrytëzoi rastin për të filluar Bright Ideas Only, e cila ofron strategji të angazhimit të tifozëve për muzikën, sportet, eventet dhe markat, dhe e dinte që shumica dërrmuese e bizneseve të reja dështojnë. Sidoqoftë, përkundër atyre shanseve, biznesi i saj pati sukses.

Ajo gjithashtu po fillon kursin e saj të parë në LinkedIn ‘Capital Capital’ dhe drejton podkastin ‘Coffee With Kim’. Kursi i ndihmon njerëzit të identifikojnë kapitalin që kanë fituar gjatë gjithë karrierës së tyre, dhe si mund ta përdorin për të angazhuar të tjerët, pavarësisht nëse janë duke kërkuar një sfidë të re ose duke bindur shefin se një rritje page është e merituar.

Kaupe ndan në këtë artikull disa nga ato që ka mësuar gjatë viteve në lidhje me bisedat me bashkë-themeluesit, të dashurit dhe me të tjerët kur gjërat shkojnë keq.

Bashkëthemeluesit

Nëse ajo do të fillonte përsëri, ‘ndarja’ do të ishte gjëja e parë që Kaupe do të diskutonte me bashkëthemeluesin e saj. Mund të duket kundër intuitës, kur filloni një biznes të ri, të mendoni se si gjithçka mund të përfundojë keq. Sidoqoftë, siç kuptoi Kaupe kur filloi, statistikat tregojnë që, ashtu si martesa, shumë biznese do t’i shohin themeluesit e tyre në rrugë të ndara.

Shpesh këto biseda shtyhen, sepse duket se gjërat janë mirë dhe nuk ka nevojë të turbulloni ujërat. Përveç kësaj, ka shumë shqetësime dhe sfida të tjera kur filloni një biznes. Por ato diskutohen më së miri para se gjërat të bëhen të vështira. “Ju me të vërtetë duhet t’i bëni këto biseda kur koha është e mirë,” thotë Kaupe. “Unë gjithmonë u them njerëzve të marrin një shishe të mirë verë ose ushqimin e tyre të preferuar dhe të gërmojnë në këto çështje.”

Lexoni: 8 gjëra që duhet të keni për të qenë të suksesshëm

Shokët dhe familja

Drejtimi i një biznesi do të thotë që investitorët, stafi dhe klientët të gjithë do të kërkojnë vëmendjen tuaj. Por shpesh, janë ata më të afërmit që humbisni, zakonisht pa dashje. Sidoqoftë, të qenit i hapur dhe i sinqertë me ta që në fillim mund të shmangë shumë keqkuptime. Duhet të mendoni jo vetëm për vendimet që merrni, por si mund t’i perceptojnë ata që janë pranë jush, dhe t’i trajtoni ato herët.

Kur gjërat shkojnë keq

Gjithmonë do të ketë pengesa të paparashikuara në biznes. Kaupe ka dy sugjerime sesi të menaxhohen ato diskutime të vështira. Së pari, komunikoni në mënyrën se si ata komunikojnë, dhe së dyti, mbani mend se gjithmonë mund të bëni një pauzë.

Bisedat e vështira bëhen më të vështira kur nuk komunikoni në të njëjtën mënyrë. Kjo mund të jetë aq e thjeshtë sa të keni parasysh mediumin: kultura juaj e emailit mund të mos funksionojë kur keni të bëni me investitorë që duan të merren me gjërat ballë për ballë. Sigurohuni që e kuptoni anën tjetër, nga mënyra se si ata duan të bëjnë biznes, e deri tek mënyra se si përpunojnë informacionin, pasi kjo do ta bëjë diskutimin më të qartë dhe më të lehtë.

Kur jeni duke bërë ato biseda, mbani mend se gjithmonë mund të merrni një pauzë, apo edhe një ditë. Marrja e kohës mund t’ju ndihmojë të kuptoni më mirë pozicionin dhe të shmangni një reagim të shpejtë ndaj një situate.

Së fundi, bëhuni pjesë e një komuniteti

Këshilla kryesore e Kaupe, megjithatë, është të gjeni njerëz si ju për mbështetje. Pavarësisht nëse kjo është gjetja e njerëzve personalisht, ose bashkimi me një grup virtual me njerëz në të gjithë botën, të kesh një rrjet mbështetës mund të bëjë një ndryshim të madh.

“Për mua, besimi vjen me komunitetin,” shpjegon ajo. “Kur jam e rrethuar nga themelues të tjerë që po kalojnë të njëjtat gjëra, ose udhëheqës që po kalojnë të njëjtat sfida si unë, më jep siguri dhe besim se mund t’i kaloj edhe unë gjithashtu. ”

/forbes

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0