Si të përgatisni ekipin tuaj për çdo situatë, njësoj si në ushtri

Si të përgatisni ekipin tuaj për çdo situatë, njësoj si në ushtri


James D. Murphy tregon se si pronarët e bizneseve mund të udhëheqin ekipet në mënyrë efektive të ngjashme me atë të ushtrisë.

Para themelimit të kompanisë së konsulencës Afterburner, Murphy ishte një pilot i Forcave Ajrore që fluturoi me F-15, një nga avionët më të sofistikuar të kohës së tij. Ai më vonë u bë Shefi i 116-të i Luftëtarëve të Luftës për Mbrojtjen e Gardës Kombëtare të Gjeorgjisë, ku puna e tij ishte të drejtonte 42 pilotë luftarakë për luftë, të gatshëm për t’u vendosur në mbarë botën brenda 72 orëve.

Të përballosh presionin do të thotë të jesh gati për çdo gjë që mund të ndodh. Është një leksion që drejtuesit e bizneseve duhet të kenë kujdes.

“Bizneset flasin për planifikim, dhe gjëja e parë që diksutojnë janë të ardhurat,” thotë ai. “Por ata nuk planifikojnë mirë shumë nga veprimet që rrjedhimisht sjellin shumë të ardhura.”

Këto janë katër mënyrat më të mira të planifikimt për çdo kompani që synon sukses:

  1. Mbani një mbledhje dhe një postmbledhje për çdo plan.

Murphy thekson rëndësinë e takimit përpara ekzekutimit të çdo lloj plani, dhe njohjes së skuadrës me çdo detaj të planit. Kjo e mban atë të lidhur me ide dhe fokus të njëjtë. Pasi detyrat janë ekzekutuar, bëni një përmbledhje për të ndihmuar në mbylljen e hapësirave të pritshmërive dhe asaj që vërtet ka ndodhur. “Analizoni përfitimet dhe humbjet tuaja,” thotë ai. “Kuptoni pse kanë ndodhur dhe zbatojini mësimet e marra në një cikël tjetër planifikimi sa më shpejt të mundeni.”

  1. Ftojini të gjithë në tavolinë.

Drejtuesit e mirë janë përfshirës gjatë procesit të planifikimit. “Ata nuk planifikojnë pas dyerve të mbyllura dhe të prezantojnë planin për kompaninë,” shpjegon Murphy. “Ata përfshijnë sa më shumë nga pjesëtarët e organizatës në planifikim. Kjo e frymëzon skuadrën.” Ai thekson se nëse të gjithë arrijnë të kuptojnë qëllimin e planit, i gjithë grupi do të punojë më mirë.

  1. Vendosni një shembull duke u treguar të thjeshtë dhe të sinqertë.

Murphy thekson se udhëheqësit përcaktojnë se sa e sinqertë dhe e afërt do të jetë pjesa tjetër e ekipit gjatë konferencave. “Lërini të gjithë të kuptojnë se ky është një mjedis psikologjikisht i sigurtë.” Reflektimi dhe pyetjet janë një mënyrë shumë e mirë për të ndarë mësimet e marra në dobi të ekipit. Kur të gjithë tregohen transparent atëherë ndodhin përgatitjet më efektive.

  1. Krijoni një “Destinacion me cilësi maksimale”

“Ju nuk mund të parashikoni të ardhmen,” thotë Murphy, “por ju mund të projektoni atë të ardhme që dëshironi për organizatën tuaj.” Ai sugjeron të vendosen pritshmëri rreth qëllimeve tuaja sa më specifike, duke krijuar atë që quhet Destinacioni High Definition i objektivave. Në këtë mënyrë, ju mund të komunikoni dhe të forconi ekipin, e gjitha kjo në detaje me cilësi maksimale.

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0