Si të ndryshoni profilin tuaj në LinkedIn kur doni të themeloni një biznes?

Si të ndryshoni profilin tuaj në LinkedIn kur doni të themeloni një biznes?


Nëse doni të bëni ndryshime profesionale, duhet të ndryshoni edhe profilin tuaj në linkedIn.

 E keni menduar ndonjëherë që profili juaj në LinkedIn është shumë i përshtatshëm për atë që po bëni tani, por jo për atë që ju doni të bëni? Po sikur të doni të bëni diçka të re, p.sh të hapni një biznes?

“Unë dëgjoj shpesh pyetje të tilla nga klientët. Ata kanë ndërtuar karrierën në korporata dhe kanë financa të mira, por dëshirojnë ndryshim. Mbase duan të largohen nga korporatat për tu përfshirë në botën e organizatave jofitimprurëse. Mbase ata duan të vazhdojnë punën që bëjnë, por si profesionistë të pavarur ose si si pronarë biznesesh të vegjël”, thotw Ami George, themeluese e George Communications.

Nëse ndryshimet që ju do të bëni lidhen me themelimin e një kompanie apo me të filluarit një punë si profesionist i pavarur, janë disa gjëra që duhet të ndryshoni në LinkedIn për të pasuruar profilin tuaj dhe për të fituar më shumë besueshmëri për aventurën e ardhshme profesionale. “Kur unë po themeloja biznesin tim për marrëdhënie publike 4 vite më parë, unë nuk kisha klientë të rreshtuar jashtë derës. Por fola rreth biznesit tim të ri me klientët që kam pasur gjatë punës time në korporata. Kjo më ndihmoi të tërhiqja klientë edhe për biznesin tim të ri”, shton George.

Nëse dëshironi të bëni ndryshime profesionale, më poshtë janë 4 gjëra që duhet të ndryshoni në profilin tuaj në LinkedIn.

Ndryshoni foton e profilit

E dini atë shprehjen: Vishuni sipas punës që dëshironi. Mendojeni edhe foton e profilit në LinkedIn po në këtë mënyrë. Nëse jeni një llogaritar që keni aftësi për modën dhe doni ta shndërroni atë në një biznes stilimi personal, mund të vendosni në profil një foto ku keni dalë me kostum, për tu dukur pak më shumë formal. Nëse jeni një dizejnues web-i për startup-e dhe doni të lëvizni për tu marrë me diçka më profesionale, mund të fshini foton me veshje të rehatshme dhe të vendosni një foto ku dukeni më profesionalë.

Ndryshoni foton e kopertinës

Përdoreni foton e kopertinës për të treguar interesat dhe drejtimet tuaja profesionale. Nëse jeni lodhur nga puna në zyrë dhe doni të punoni jashtë, vendosni një foto shumë të bukur që tregon ambiente jashtë. Nëse sapo keni hapur një biznes të planifikimit financiar, vendosni foto që lidhen me paratë. Jeni agjent shitjesh? Vendosni një foto të një shtëpie me tabelën “shitur”.

Lexo këtu: 7 këshilla për të krijuar përmbajtje që tërheq në LinkedIn

Ju mund të përdorni foto që i keni shkrepur vetë, ose mund të gjeni foto tek site-t që lejojnë përdorimin e imazheve të tyre si Pexels.com, Pixabay.com dhe Unsplash.com.

Nëse punon si freelancer ose fotograf me pagesë, vendosni foto që i keni shkrepur vetë si foto kopertine. Ka shumë fotografë që e lenë bosh këtë hapësirë. Vendoseni foton e kopertinës, është si një billboard për punën tuaj.

Rishkruaj seksionin ‘About’

Përdorni seksionin ‘About’ jo vetëm për të treguar rreth punës tuaj aktuale, por shkruani rreth punës prej së cilës merrni kënaqësi. Shkruani se keni një punë në korporatë, por doni të kaloni në botën e organizatave jofitimprurëse. Shruani për ndërveprimin që keni pasur me OJF. Shtoni eksperiencat vullnetare dhe gjërat që keni bërë jashtë profesionit. Tregoni vlerat tuaja.

Kujtoni se mbi të gjitha kjo është historia juaj. Përdoreni atë për të transmetuar më shumë sesa thjesht një rezyme. Në këtë mënyrë, kur të themeloni një biznes, klientët potencialë ose punonjësit tuaj të ardhshëm do e kuptojnë që ju ofroni mirëkuptim, ndërgjegjësim dhe interes të madh. Kështu, njerëzit do e kuptojnë që kjo nuk është diçka spontane dhe e re, por një lëvizje e menduar mirë nga ana profesionale.

Filloni të shkruani artikuj

Së fundmi, ndërkohë që planifikoni biznesin që do themeloni, tregoni aftësitë tuaja duke shkruar rreth saj. Planifikoni të lançoni një agjenci marketing dixhital? Filloni të shkruani dhe të postoni artikuj në LinkedIn me përmbajtje dixhitale, optimizimin e motorëve të kërkimit dhe Google analytics. Jeni një profesionist komunikimi dhe doni të filloni aktivitetin tuaj në një industri apo biznes të ri? Filloni të shkruani rreth asaj industrie apo biznesi dhe shpërndani artikuj të ekspertëve që lidhen me fushën specifike që dëshironi të punoni.

Inc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0