Si të menaxhoni kohën tuaj
Përditësuar së fundmi: 06/11/2019

Si të menaxhoni kohën tuaj

Share
nga Ornela Trupja
Nën 06, 2019

Menaxhimi i kohës është një aftësi e rëndësishme për t’u kultivuar. Mund t’ju ndihmojë të përfitoni sa më shumë nga çdo ditë, duke siguruar sukses në fusha si puna dhe shkolla.

Për të menaxhuar kohën tuaj, përdoreni atë në mënyrë produktive, duke punuar në mjedisin e duhur dhe duke u dhënë përparësi detyrave. Minimizoni shpërqëndrimet duke fikur telefonin dhe mediat sociale kur është e nevojshme. Sigurohuni që të ndiqni një orar ditor që ju lejon të përfitoni sa më shumë nga çdo ditë.

Krijoni mjedisin e duhur për të punuar

Mjedisi ku punoni mund të ndihmojë në produktivitetin tuaj të përgjithshëm. Nuk ka rregulla të rrepta në lidhje me një mjedis pune, kështu që zgjidhni atë që është më i përshtatshëm për ju. Rrethojeni veten me gjëra që ju frymëzojnë në mënyrë që të ndiheni entuziastë. Këto ndjenja do t’ju ndihmojnë të qëndroni aktiv dhe të jeni produktiv. Për shembull, ndoshta një artist i veçantë ju frymëzon. Investoni në disa printime të pikturave të tyre dhe varini ato në muret e zyrës tuaj. Nëse mund të zgjidhni një hapësirë të veçantë për të punuar, zgjidhni një hapësirë pa shpërqëndrime. Puna përpara televizionit tuaj mund të jetë një ide e keqe, por ndoshta ju mund të shtyni një tavolinë në cepin e dhomës tuaj të gjumit dhe të punoni atje.

Rendisni detyrat tuaja sipas rëndësisë

Para se të filloni me punët tuaja të ditës, jepuni përparësi atyre që janë më të rëndësishmeve. Organizojini ato pak më tepër sesa thjesht të shkruani gjithçka që duhet të bëhet. Për shembull, detyrat e etiketuara “urgjente” duhet të bëhen sot. Detyrat e etiketuara “të rëndësishme, por jo urgjente” janë të rëndësishme për t’u bërë, por mund të presin. Detyrat si “përparësi e ulët” mund të ndërpriten nëse është e nevojshme.

Rendisni detyrat sipas secilës kategori. Për shembull, nëse duhet të përfundoni një raport për punë, kjo do të ishte një detyrë urgjente. Nëse duhet të filloni një projekt tjetër pune, por afati nuk është për dy javë të tjera, kjo do të ishte një detyrë “e rëndësishme, por jo urgjente”.

Lexo: Kur është koha më e mirë e pushimeve për një sipërmarrës?

Kushtojuni rëndësi detyrave parësore

Përfundimi i detyrave thelbësore është gjëja e parë që ju duhet t’i përkushtoheni që në nisje të ditës tuaj të punës. Në këtë mënyrë do të eleminoni një stres shumë të madh. Filloni çdo ditë duke kryer detyrat më të rëndësishme tuajat. Për shembull, nëse keni pesë email-e, për të cilat duhet të përgjigjeni dhe një raport që duhet të shikohet, bëjeni këtë menjëherë pasi të hyni në zyrë.

Shfrytëzoni çdo moment për të bërë gjëra produktive

Nëse keni disa minuta të humbura në autobus, përdoreni atë për të lexuar diçka për shkollë ose punë. Mundohuni të bëni diçka që ju vlen në çdo moment. Nëse jeni student, mendoni të investoni në disa libra audio ose regjistroni leksionet tuaja. Ndërsa prisni në radhë ose rrini kot në klasë, ju mund të dëgjoni materiale për kurset tuaja.

Mos u bëni multitasking

Shumë njerëz supozojnë se multitasking është një mënyrë e shkëlqyer për të bërë më shumë çdo ditë dhe për të menaxhuar kohën me mençuri. Sidoqoftë, përqëndrimi në detyra të shumta në të njëjtën kohë ju bën më pak produktivë. Gjërat do të kërkojnë më shumë kohë, pasi nuk po i kushtoni asgjëje vëmendjen tuaj të plotë. Përqëndrohuni plotësisht në një detyrë në vend të kësaj. Do ta bëni punën tuaj më shpejtë në këtë mënyrë, duke ju lejuar të shfrytëzoni sa më shumë kohën tuaj.

WikiHow



Evente

Një hap drejt Suksesit!

Dhjetor 14, 2019
09:00 - 17:00