Si të kuptoni çfarë nuk shkon në kompaninë tuaj

Si të kuptoni çfarë nuk shkon në kompaninë tuaj


Steve Jobs e kaloi pjesën më të madhe të jetës në Apple. Por ai nuk po drejtonte thjesht një kompani teknologjike, ai ishte gjithashtu një drejtues dhe investitori kryesor i Pixar.

Kur u njoh me ekipin e Pixar, ai donte të kuptonte menjëherë se çfarë po ndodhte aty. Andy Raskin, një profesionist i mesazheve strategjike, shkruan për taktikën e Jobs:

Jobs organizonte seanca informuese me grupe të ndryshme në Pixar. Rreth 12 njerëz ishin pjesë në çdo takim. Rreth një duzinë njerëzish ishin në çdo mbledhje, shkruan Raskin.

Më pas ai përzgjidhte një person në çdo seancë dhe thoshte: “Më trego se çfarë nuk po shkon siç duhet në Pixar.”

Personi përgjigjej dhe Jobs kërkonte aprovimin e pjesës tjetër.

Më pas Jobs zgjidhte një punonjës të ri dhe i thoshte: “Më thuaj çfarë nuk shkon në Pixar.”

Në çdo seancë, Jobs vazhdonte të alternonte këto dy pyetje deri kur arrinte problemin e vërtetë me të cilin çdo skuadër përballej.

Çdo gjë tjetër përveç ‘Ka ndonjë pyetje?’

Drejtuesit e dinë se kanë nevojë për feedback. Por, punonjësit e rinj janë të gatshëm të fshehin ankesat dhe sfidat e tyre më të mëdha.

Të gjithë e njohim atë situatën ku gjatë një mbledhjeje vjen pyetja “Keni ndonjë pyetje apo sugjerim?” dhe punonjësit zakonisht përgjigjen me heshtje ose një “Jo” të thatë.

Ndarja në grupe të vogla e punonjësve dhe pyetje të menduara mirë për ta, mund të shmangin heshtjen e tepërt.

Po çfarë mund t’i pyesni?

Ja çfarë sugjerojnë disa sipërmarrës të suksesshëm:

“Më trego dy gjëra që unë po i bëj mirë dhe dy të tjera ku kam nevojë të përmirësohem?”

“A ka ndonjë gjë që duhet të bëj apo të mos bëj që do ta bënte më të thjesht punën tonë?”

/BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0