Si të kemi një pozicion strategjik në treg - Business Magazine Albania

Si të kemi një pozicion strategjik në treg


Amantia Kullolli

Pozicionimi është një pjesë e rëndësishme e procesit të marketingut strategjik. Për të krijuar një pozicion për një produkt ose shërbim, ekspertët e pozicionimit Al Ries dhe Jack Trout sugjerojnë se marketuesit duhet të konsiderojnë gjashtë pyetje themelore:

  • Cili është pozicioni që kemi aktualisht?
  • Cili është pozicioni që dëshirojmë të kemi?
  • Nga cilët konkurrentë duhet ta fitojmë këtë pozicion?
  • A kemi para për ta bërë këtë punë?
  • A kemi këmbëngulje për të qëndruar?
  • A përputhet me të strategjia jonë krijuese?

Pasi këto pyetje të marrin një përgjigje, ne duhet të zhvillojmë një platformë pozicionimi:

  1. Identifikoni konkurentët:

Identifikimi i konkurentëve kërkon një mendim të gjerë duke marrë parasysh të gjithë konkurentët e mundshëm. Konkurentët mund të jenë nga fusha të tjera të produkteve. Identifikimi dhe vlerësimi i tyre të çon në vendime, për t’u plotësuar klientëve atë shërbim që ata nuk e kanë.

  1. Vlerësoni perceptimet e tyre:

Pasi përcaktohen konkurrentët, duhet të vendoset se si ata perceptohen nga konsumatorët. Hulumtimi i tregut përdoret për të vlerësuar se cilat atribute janë të rëndësishme në proçesin e vendimarrjes. Ju duhet të analizoni sesi shikohen konkurrentët tuaj në syrin e klientëve.

  1. Përcaktoni pozicionimet e tyre:

Cilat janë pozicionet e konkurentëve tanë, si dhe cilat janë pozicionet tona në treg aktualisht? Kjo bëhet në lidhje me atributet e rëndësishme të produktit apo shërbimit. Duke krahasuar atributet e shërbimit ose produktit tuaj ju përcaktoni edhe pozicionin që keni në treg dhe konkurentët tuaj.

  1. Analizoni preferencat e konsumatorit:

Cilat janë motivet e blerjes së konsumatorëve dhe cilat atribute janë të rëndësishme për ta? Përcaktimi i markës ose produktit ideal të konsumatorit është një mënyrë për të vlerësuar këtë. Pse konsumatori dëshiron të blejë? Për të përmbushur një nevojë, është përgjigjia e saktë e kësaj pyetje. Ju duhet të zbuloni preferencat e tyre për të sjellë tek ata produktin ideal dhe ata t’ju zgjedhi ju.

  1. Merrni vendimin e pozicionimit:

Kalimi nëpër katër hapat e parë duhet të çojë në një vendim në lidhje me pozicionin për të marrë në treg. Analizimi i atyre katër hapave të çon drejt pozicionit që do marrësh në treg.

  1. Monitoroni pozicionimin:

Duhet vlerësuar se sa mirë po ruhet pozicioni në treg. Ju analizoni gjendjen tuaj para dhe pas bërjes së këtyre hapave. Monitorimi është shumë i rëndësishëm pasi do të shikoni ku ishit dhe ku gjendeni aktualisht.

Në marrjen e një vendimi përfundimtar në lidhje me pozicionimin, marketerët duhet të bëjnë disa gjykime subjektive. Këto janë pyetjet që një marketer duhet t’u përgjigjet përpara se të merret një vendim përfundimtar:

  • A po funksionon strategjia aktuale e pozicionimit?
  • A është e përshtatshme strategjia e segmentimit?
  • A ka burime të mjaftueshme për të komunikuar pozicionimin?
  • Sa e fortë është konkurenca?

Këto janë pyetjet përfundimtare që ju duhet të bëni pasi keni realizuar gjithçka në lidhje me zhvillimin e një plani strategjik.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0