Si të dalloni një Rolex fallco? - Business Magazine Albania

Si të dalloni një Rolex fallco?


Edhe nëse nuk jeni të fiksuar pas orave, me shumë mundësi keni dëgjuar për brandin Zviceran Rolex.

Rolex-i njihet gjerësisht si simbol i statusit, me mbi 700,000 ora të prodhuara çdo vit. Por njëkohësisht është dhe një nga markat më të falsifikuara.

Tregtari i orave që prej vitit 1975, David Duggan na ndihmon me disa këshilla:

1. Kopjet më të lira dallohen thjesht nga lëvizjet e kuarcit. Lëvizjet e tij ngecin herë pas here në orën e falsifikuar, ndërsa një Rolex i vërtet ka një lëvizje të qetë dhe mekanike.

Nëse nuk e kuptoni dot diferencën, dëgjoni nga afër – brenda një Rolex-i të vërtet nuk dëgjohet një zhurmë tik-tak, si të ishte e kurdisur.

2. Mënyra e dytë për të dalluar një kopje është nga rëndesa e orës. Rolex-i fallco shpesh është më i lehtë, ndërsa ai origjinal është i ndërtuar me metale të cilësisë së lartë dhe detyrimisht peshon më shumë.

3. Hidhini një sy mekanizmit kurdisës. Zakonisht një Rolex fallco ka një mekanizëm rrotullues shumë të thjesht për të lëvizur minutat dhe orët. Ndërsa një Rolex i vërtet ka një mekanizëm të gdhendur dhe me detaje që janë “një vepër arti”.

4. Lentet cikllop në sipërfaqe të xhamit e zmadhojnë datën. Kjo është një pjesë e vështirë për t’u kopjuar, prandaj shumica e kopjeve e anashkalojnë këtë pjesë dhe data duket në të njëjtën madhësi.

5. Teksti i shtypur në sipërfaqen e orës Rolex duhet të ketë një pamje të mirë elegante, pa njolla apo pabarazi. Shikoni afër për ndarje të parregullt në sipërfaqe ose pika boje të shkaktuara nga metoda e lirë e shtypjes.

6. E papërshkueshme nga uji. Kjo e fundit është shumë e lehtë për t’u dalluar. Vini re se “i papërshkueshëm nga uji” është superior ndaj “rezistent ndaj ujit”, dhe shumica e orave Rolex të linjës Oyster mund të zhyten deri në 100 metra nënujë. Nëse ajo ndalon së punuari, ndërsa ju jeni duke notuar, më e mirë lëreni në fund të detit.

7. Në një Rolex të prodhuar nga viti 2002 e në vazhdim, ju do të gjeni logon e një kurore të vogël të gdhendur në pozicionin e numrit 6 në orë. Për t’a parë më qartë do t’iu nevojitet një xham zmadhues, sepse ajo është shumë e vogël dhe falsifikuesit e kanë shumë të vështirë për ta kopjuar këtë detaj.

Orët e lira që shiten në rrugë janë shumë të lehta për t’u dalluar. Por shqetësues është fakti kur ju bleni një kopje për më shumë se 700 dollarë. Nëse kjo ndodh ju duhet t’ia jepni orën një orëndreqësi në mënyrë që ai të hapi pjesën e brendshme të Rolex-it dhe të shoh mekanizmat e brendshëm për të parë nëse është një kopje apo jo.

Dhe gjithmonë mbani mend: “Nëse është shumë e mirë për të qenë e vërtet, atëherë nuk është e vërtet.”

/1stdibs

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0