Si të bindni njerëzit se keni ide të mira, sipas Carmine Gallo - Business Magazine Albania

Si të bindni njerëzit se keni ide të mira, sipas Carmine Gallo


Eksperti i të folurit në publik Carmine Gallo, ndau këshillat e tij në Panairin Ndërkombëtar të Librit Abu Dhabi. Së pari, ka lajme të këqija: “Nëse nuk mund t’i komunikoni idetë tuaja bindshëm, ju do të mbeteni prapa”.

Kështu thotë Carmine Gallo, guruja i të folurit në publik dhe autori i librit “Sekreti i Rrëfyesit dhe “Bisedo si TED”. Po, nëse ngriheni para një dhome me spektatorë të huaj – ose me investitorë potencialë – dhe ju merret goja duke folur, ju duhet ta harroni që të bëheni një sipërmarrës i suksesshëm. Më vjen keq.

Megjithatë, prisni një sekondë. Para se të fusni sërish në sirtar planin e biznesit tuaj, Gallo ka lajme më të mira. Secili mund ta mësojë artin e të folurit publik. “Folësit më të mëdhenj që ne i njohim janë bërë të mëdhenj, nuk kanë lindur,” thotë ai gjatë fjalimit të tij.

“Unë kam biseduar me shumë njerëz,  të cilët ju i konsideroni folës të mëdhenj, të cilët jo vetëm nuk ishin komodë me të folurit në publik, por ishin të tmerruar. “Richard Branson është një shembull i mrekullueshëm: Warren Buffet, një nga burrat më të pasur në botë, është treguar shumë i hapur për këtë aspekt [frikën e të folurit publik]. Ai filloi punë si mësues në karrierën e tij të hershme sepse e dinte se duhej ta tejkalonte atë frikë, nëse donte t’i bindte njerëzit. Kjo kërkonte shumë punë”.

Gallo argumenton se, tani më shumë se kurrë është esenciale që të jesh në gjendje t’i komunikosh idetë tuaja në mënyrë të qartë. Manifestimi i artit të lashtë të bindjes është sot më esenciale sesa kurrë më parë në histori , thotë ai. “Unë kam biseduar me historianë, shkencëtarë dhe ekonomistë dhe ajo që më kanë thënë është se shekulli i 21-të është koha e ideve. Kjo është hera e parë në histori, kur dikush që ka një ide mund ta ndajë atë me të tjerët dhe t’i bëjë njerëzit të besojnë në atë ide relativisht shpejt.

Lexo: Si të jeni bindës sipas Melinda Gates. Strategjia e saj do t’ju bëjë një komunikues më të mirë

Në rregull pra, cili është elementi kyҫ që duhet të mbajmë mend kur jemi duke prezantuar një ide? Rrëfimi, Rrëfimi, Rrëfimi – dhe sa më shkurt (një fjalë në TED kurrë nuk duhet të zgjasë më shumë se 18 minuta). ”

Branson tha se, “Nëse dëshironi të jeni një sipërmarrës i suksesshëm sot, duhet të jeni një rrëfyes i mirë”. Ai nuk beson se është e mundur të jesh një sipërmarrës i suksesshëm sot pa qenë një folës i mirë. “Nëse ka një gjë që mund të mësoni nga fjalimet më të mëdha të TED-it, është se narracioni është gjithçka. Nuk është vetëm dhënia e informacionit, është hartimi i informacionit në një strukturë që i përshtatet mënyrës se si jemi rritur dhe jemi mësuar të marrim informacionin. Ata njerëz që mund të lidhen me një person tjetër në një nivel emocional, janë ata që bëhen të suksesshëm në çdo karrierë, në çdo fushë,” vazhdon Gallo. Sipas tij, kushdo që ka një ide mund t’i joshë njerëzit e tjerë me këtë ide dhe të krijojë pasuri të madhe për veten.

Thenational

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0