Si të bëheni një dëgjues më empatik me të tjerët - Business Magazine Albania

Si të bëheni një dëgjues më empatik me të tjerët

Si të bëheni një dëgjues më empatik me të tjerët

Në vitin 1984, mjeku Howard Beckman dhe kolegët e tij regjistruan 74 biseda mjekësore, të cilat filluan të gjitha me një mjek duke pyetur një pacient se çfarë shqetësimi kishin. 70% e pacientëve u ndërprenë brenda 20 sekondave; vetëm 2% arritën të përfundonin mendimin e tyre. Studimi u shpërnda gjerësisht, por pesëmbëdhjetë vjet më vonë, Beckman zbuloi se mjekët po i ndërprisnin akoma shpesh e më shpesh.

Dëgjimi i qetë dhe i vëmendshëm nuk vjen gjithmonë natyrshëm për profesionistët, gjë që mund ta bëjë më të vështirë kryerjen e punës së tyre. Mjekët që flasin për pacientët e tyre mund të humbasin informacionin që u nevojitet për t’i diagnostikuar ata. Këshilltarët financiarë, menaxherët që nuk marrin disa minuta për të dëgjuar, mund të humbasin disa orë – ose muaj – duke i drejtuar klientët, studentët dhe ekipet e tyre në rrugë të gabuar. Pse, atëherë, është kaq e natyrshme që profesionistët të dominojnë bisedën? Një arsye është se shumë prej nesh kanë idenë e gabuar se çfarë do të thotë të jesh i aftë shoqëror. Mbi të gjitha, marrja e perspektivës e trajton ndjeshmërinë si një sport solo: Empatizuesi duhet thjesht të kuptojë se çfarë po kalon dikush tjetër. Por kjo nuk është empati. Është telepati – e cila, natyrisht, nuk ekziston. Në fakt, askush nuk mund të empatizojë vetëm. Ajo që këshilltarët, mësuesit, mjekët, terapistët dhe miqtë e mirë bëjnë çdo ditë është të empatizojnë në bashkëpunim, duke punuar me njerëz të tjerë për t’i kuptuar ata.

Shkencëtarët e quajnë këtë “marrje perspektive”, në të cilën një person përdor pyetje dhe dëgjim aktiv për të arritur në fund të ndjenjave të dikujt tjetër. Marrja e perspektivës është më pak e famshme se marrja e perspektivës, por shumë më e saktë. Ai i ndihmon njerëzit të kuptojnë me saktësi njëri-tjetrin. Hulumtimet zbulojnë gjithashtu se kur njerëzit me pushtet të lartë përfshihen në marrjen e perspektivës, individët që nuk kanë pushtet ndihen “të dëgjuar”, duke përmirësuar marrëdhëniet mes tyre. Dhe kur njerëzit në mes të një mosmarrëveshjeje ndalojnë dhe përfshihen në aktin e gjetjes së perspektivës, ata zbulojnë gjuhën e përbashkët dhe bëhen avokatë më bindës për idetë e tyre. Sidomos për drejtuesit dhe ekspertët, duhet guxim të pranojmë se nuk i kuptojmë të tjerët dhe t’u japim atyre hapësirë për të na mësuar. Por fatmirësisht, secili prej nesh mund të praktikojë arritjen e perspektivës dhe të përmirësohet me kalimin e kohës. Këtu janë disa vende për të filluar.

Lexo edhe:Gjyqtari i Gjykatës së Lartë të Brazilit hap hetimet për Musk

Përpiquni të “looponi” për të kuptuar.
Looping është një teknikë e thjeshtë e marrjes së perspektivës që përdoret nga gazetarë, ndërmjetës, detektivë dhe të tjerë, detyra e të cilëve është të marrin informacion nga njerëzit. Një “looper” bën një pyetje dhe i jep personit tjetër kohë për t’u përgjigjur, por nuk ndalet me kaq. Më pas ata parafrazojnë atë që kanë dëgjuar dhe vazhdojnë me një frazë të tillë si: “A është kështu?” ose “Çfarë më mungon tjetër?” Të dy e përsërisin procesin derisa të dy personat të bien dakord për atë që po kalon njëri prej tyre. Looping është i thjeshtë, por mund të jetë jashtëzakonisht i fuqishëm. Loopers ndërtojnë një ndjenjë të saktë të asaj që ndjejnë të tjerët, por gjithashtu ushtrojnë një ndikim tek personi që u përgjigjet pyetjeve të tyre. Duke u ndjerë me të vërtetë të dëgjuar, ata njerëz zbulojnë më shumë. Të pyetur për të elaboruar, ata mund të gjejnë mënyra të reja për të përshkruar përvojën e tyre, apo edhe të zbulojnë se çfarë mendojnë ose duan në mënyra të reja. Looping gjithashtu thellon bisedat dhe lidhjet.

Pastroni mendjen dhe rivendosni qëllimet tuaja.
Është një përvojë e njohur: ne “dëgjojmë” dikë tjetër, por me të vërtetë presim radhën tonë për të folur, duke përgatitur mendërisht atë që do të themi. Për drejtuesit dhe ekspertët, është e lehtë të besohet se detyra jonë është të kemi të gjitha përgjigjet, duke përfshirë atë që të tjerët kanë nevojë ose ndjejnë. Ky presion mund të nxisë gabimin e perspektivës dhe të gjithë dëmin që sjell. Sidomos nëse jeni në një pozicion ndikimi ose lidershipi, provoni të riformuloni rolin tuaj. Në vend që të përpiqeni të jepni përgjigje, mendoni për pyetjet më të mira që mund të bëni. Ose bëni edhe më pak, dhe thjesht vendosni të gjithë energjinë tuaj për të qenë të pranishëm. Dëgjimi mund të ndihet pasiv, por mendoni përsëri. Në një studim, çifte miqsh luajtën rolin e folësit dhe dëgjuesit. Ndërsa folësit ndanë histori, disa dëgjuesve iu tha t’i kushtonin vëmendje dhe të tjerëve iu dha një detyrë e dytë që i shpërqendronte. Kur dëgjuesit ishin të hutuar, folësit tregonin histori më pak të rrjedhshme dhe kishin më shumë gjasa të harronin atë që kishin thënë.

Nëse kontrolloni fshehurazi emailin tuaj ndërsa kolegu juaj flet në një takim virtual, ndoshta jeni më pak të poshtër sesa mendoni. Njerëzit e kuptojnë kur nuk po dëgjoni dhe kur po dëgjoni. Heshtja “e mirë” dhe heshtja “e keqe” ndihen krejtësisht të ndryshme dhe të dyja i japin formë bisedave, si dhe komuniteteve. Vendet e punës karakterizohen nga performanca e fortë, aktive e dëgjimit, besimi dhe besnikëria. Për të shfrytëzuar këto përfitime, mund të kujtojmë se ndonjëherë një udhëheqje e mirë do të thotë të thuash më pak, jo më shumë.

Kryeni një auditim pas bisedës.
Pasi të flisni me dikë, pyesni veten: Çfarë mësova nga ky person? Në çfarë mënyre kam gabuar më parë, por jam pak më pak i gabuar tani? Nëse përgjigjja juaj është se keni qenë plotësisht i saktë më parë dhe jeni ende i tillë, mund të mos dëgjoni aq mirë sa mendoni – dhe ky mund të jetë një shans i shkëlqyeshëm për të bërë një përpjekje tjetër.

Shumë shpesh, ne e trajtojmë ndjeshmërinë si një performancë. Duke u përpjekur të tregojmë se sa mirë i kuptojmë njerëzit, ne përfundojmë duke humbur shenjat që mund të na ndihmojnë të lidhemi vërtet. Marrja e këndvështrimit mbështetet në një ide tjetër: Çdo bisedë është një projekt i përbashkët, i realizuar më së miri kur krijojmë hapësirë për të mësuar nga njëri-tjetri.

hbr

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #35 - Qershor 2024

Ja si sipërmarrës të guximshëm përmes inovacionit ndikojnë industri të tëra!

 

Ky numër i revistës mund të quhet numri i dedikuar sipërmarrësve, nismëtarëve dhe inovatorëve. Atyre të cilët me guxim, këmbëngulje dhe me risi nxisin transformimin e industrive me ndikim në jetët tona. Këto përvoja, sfida, ide të reja, aplikime dhe bashkëpunime të tyre, vijnë nëpërmjet Business Mag Albania, nr. 35. 

Për ty, që po e mban në dorë këtë revistë, kemi diçka të re! Tani mund të dëgjosh me zë artikujt që lexon tek BusinessMag. 

Në partneritet me Nullius in Verba, sjellim një mënyrë revolucionare për të konsumuar përmbajtjen. Falë teknologjisë së avancuar të AI, tani mund të dëgjoni me zë artikujt tuaj të preferuar në çdo kohë dhe vend, duke ju lejuar të informoheni ndërsa jeni në lëvizje. Ky bashkëpunim inovativ pasqyron përkushtimin tonë për të mbështetur sipërmarrjen dhe zhvillimin e modeleve të suksesshme, duke sjellë përvojë të re dhe vlerë të shtuar për ju si lexues. Skano kodet QR në çdo artikull dhe shijo nga kudo që të jesh një format të ri, mundësuar nga Inteligjenca Artificiale, aplikuar nga një …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0