Si Shein i Kinës u bë më i vlefshëm se H&M dhe Zara së bashku  - Business Magazine Albania

Si Shein i Kinës u bë më i vlefshëm se H&M dhe Zara së bashku 

shein kompania kineze
~2 minuta lexim

Kompania kineze e tregtisë online Shein zuri vendin e parë si aplikacioni më i shkarkuar në Shtetet e Bashkuara në maj, sipas një raporti nga firma e inteligjencës Marketplace Pulse. Gjiganti i modës ia kaloi TikTok-ut dhe Instagram-it në dyqanin e aplikacioneve Apple dhe ishte shumë më përpara se Amazon. 

Që nga viti 2015, Shein është bërë një lider në industrinë e saj, duke nisur një epokë të re të ekspertëve të modës të quajtur “shitje me pakicë në kohë reale”. 

“Ajo që Shein ka bërë është se ka vendosur një normë të re, e cila është në kohë reale,” tha për CNBC Allison Malmsten nga Daxue Consulting në një intervistë. 

“Është shumë i shpejtë, dhe produktet përditësohen shumë më shpesh dhe me një volum më të lartë se çdo markë tjetër e modës së shpejtë.” 

Por emri i saj është dëmtuar gjithashtu nga pretendimet për shkeljen e markave tregtare dhe pyetjet në lidhje me qëndrueshmërinë e procesit të prodhimit të saj – polemika që disa ekspertë thonë se mund të kërcënojnë perspektivat e investimit të startup-it. 

“Nëse dëshiron të bëjë IPO dhe nëse dëshiron të mbledhë investime, atëherë me të vërtetë duhet të bëhet e qartë dhe njerëzit me të vërtetë duhet të kenë paqe mendore për atë që po ndodh në kompani,” tha Malmsten. 

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Ndryshimi nuk është i dhimbshëm. Rezistenca ndaj tij është.”
— Tim Ferriss
Must watch
Business Mag Nr. #38 - Qershor 2025

Shqipëria është sot më pranë se kurrë Bashkimit Europian. Hapat integrues të ekonomisë drejt njëjtësimit me standardet europiane, transformimi digjital, ligji për mbrojtjen e të dhënave, qasja ndaj inovacionit dhe mbrojtja e pronës intelektuale, janë të gjitha tregues të një Shqipërie që po zhvillohet me ritme të kënaqshme.

Kjo nuk është më Shqipëria e viteve të gjumit institucional dhe të një sektori privat që rri në pritje. Sot, vendi është në lëvizje. Nga hapësirat e betonit gri të Piramidës në Tiranë, ku të rinjtë po programojnë të ardhmen, e deri te sipërmarrjet që sjellin zgjidhje inovative dhe injektojnë ritëm e ambicie në treg, po ndërtohet një ekonomi që kërkon të jetë pjesë e botës së zhvilluar.

“Krijo, por mbro!” – ky apel i DPPI-së duhet të shkruhet në çdo zyrë, studio, fabrikë apo laborator. Nuk ka zhvillim pa siguri ligjore, dhe nuk ka ekonomi kreative pa mbrojtje të së drejtës autoriale.
Në të njëjtën kohë, Bashkimi Europian po zgjat dorën me fonde dhe projekte konkrete. Nga modernizimi i rrjetit hekurudhor tek financimi i startup-eve dhe sipërmarrjeve të gjelbra, mbështetja e BE-së po i jep frymë një transformimi të qëndrueshëm ekonomik. Platformat si Think Big dhe programet e edukimit digjital janë duke krijuar një ekosistem të ri për inovacionin.

Për bizneset shqiptare, e tashmja është një mundësi që nuk mund të shpërdorohet. Standardet …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0