Si po ndryshon Google me inteligjencën artificiale? - Business Magazine Albania

Si po ndryshon Google me inteligjencën artificiale?

Google ka bërë investime shumë-milionë dollarëshe në themelimin, infrastrukturën e internetit dhe energjinë e pastër. Por sfida më e madhe ka qenë zgjedhja për inteligjencën artificiale në kërkim. Këtë e thotë shefja e investimeve dhe presidentja e Google, Ruth Porat.

“Sfida më e madhe është aplikimi dhe evoluimi i AI në kërkim,” tha Porat në Konferencën Reuters NEXT. “Po i takojmë njerëzit aty ku duan të takohen. Është e jashtëzakonshme.”

Porat përmendi se ishte bukur të shihte që Google Search kalonte nga “10 lidhje blu” në përmbledhje të shkruara nga AI që shfaqen në krye të kërkimit. Ky është një ndryshim i madh nga ndërfaqja e vjetër. “Po vazhdon të evoluojë,” tha ajo.

Google nisi të prezantojë përmbledhjet e bazuara në AI në SHBA në Maj. Pothuajse menjëherë, gjërat filluan të shkonin keq. Rezultatet e kërkimit me AI shpesh ishin të pasakta, duke i thënë përdoruesve të hanë gurë ose të bëjnë salcë pice me ngjitës jo-toksik.

Google rregulloi burimet për përmbledhjet me përmbajtje AI. U largua nga faqet si Reddit dhe u fokusua tek faqet me njohuri të specializuara, si Runners World.

Tani është e qartë se Google do të vazhdojë të shtojë më shumë veçori të AI në kërkim, edhe pse kjo është një lëvizje e rrezikshme.

Lexo edhe: Elon Musk bëhet personi i parë në botë me pasuri neto prej 400 miliardë dollarësh

Javën e kaluar, CEO i Google, tha në Samitin DealBook të New York Times se Google Search do të ndryshojë ndjeshëm vitin e ardhshëm. Modelet e AI do të bëhen më të avancuara. Kërkimi do të jetë në gjendje të trajtojë pyetje më komplekse se kurrë më parë.

“Mendoj se do të habiteni edhe në fillim të vitit 2025 për llojin e gjërave që kërkimi mund të bëjë krahasuar me sot,” tha ai.

Google ka 89.98% të pjesës së tregut të motorëve të kërkimit global, sipas Stat Counter. Konkurrentët si Bing dhe Yahoo! mbajnë vetëm 3.94% dhe 1.24%, përkatësisht.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Jepi vetes lejen të jesh kreativ dhe të ndërtojë gjëra që mund të ndryshojnë botën.”
— Jeff Bezos
Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0