Si një rrjet lajmesh të rreme po ndihmon propagandën pro-Kineze - Business Magazine Albania

Si një rrjet lajmesh të rreme po ndihmon propagandën pro-Kineze

Sipas një studimi të ri, një rrjet me më shumë se 350 profile të rreme të mediave sociale po promovon propagandën pro-Kinës dhe po përpiqet të diskreditojë ata që shihen si kundërshtarë të qeverisë kineze.

Qëllimi është të delegjitimohet Perëndimi dhe të rritet ndikimi dhe imazhi i Kinës jashtë vendit, citohet në raportin e Qendrës të Informacionit (CIR). Sipas studimit, rrjeti i profileve të rreme përfshinte, ndër të tjera, manjatin kinez të internuar Guo Wengui, një kritik i hapur i Kinës.

Karikatura përfshinte shkencëtarin  Li-Meng Yan dhe Steve Bannon, ish-strateg politik për Donald Trump. Secili nga këta individë është akuzuar për përhapjen e keq informacioneve,  përfshirë informacione të rreme për Covid-19.

Disa nga profilet  e shpërndara në Twitter, Facebook, Instagram dhe YouTube -përdornin foto të rreme të krijuara nga Inteligjenca Artificiale. Nuk ka dëshmi konkrete se rrjeti është i lidhur me qeverinë kineze, por sipas CIR, një grup jofitimprurës i cili punon për të kundërshtuar dezinformimin, është i ngjashëm me rrjetet pro-kineze që janë fshirë më parë nga Twitter dhe Facebook.

Karikaturat e ndara kërkojnë të përqeshin (majtas-djathtas) Bannon, Li-Meng Yan dhe Guo Wengui

Këto rrjete përforcuan narrativët pro-Kinës të ngjashme me ato të promovuar nga përfaqësuesit shtetërorë kinezë dhe mediat shtetërore. Pjesa më e madhe fokusohet në SHBA, dhe në veçanti në çështje përçarëse si ligjet e armëve dhe raca.

Në një prej profileve, ata e përshkruajnë SHBA -në se si një shtet i cili nuk respekton të drejtat e njeriut.  Postimet nga llogaritë e rreme citojnë vrasjen e George Floyd, si dhe diskriminimin kundër aziatikëve. Disa prej tyre mohojnë vazhdimisht abuzimet e të drejtave të njeriut në rajonin e Xinjiang, ku ekspertët thonë se Kina ka internuar të paktën një milion myslimanë kundër vullnetit të tyre, duke i cilësuar akuzat “gënjeshtra të Shteteve të Bashkuara dhe të Perëndimit”.

“Qëllimi i rrjetit është delegjitimimi i Perëndimit duke përforcuar narrativat pro-kineze,” tha Benjamin Strick, autori i raportit të CIR. Ekzistojnë ngjashmëri të forta midis këtij rrjeti dhe të ashtuquajturit rrjet propagandistik .

Duke folur rreth studimit të ri, Ira Hubert, një analiste tha: “Raporti tregon se në platformat amerikane, nuk kishte “muaj mjalti ” gjatë muajve të parë të administratës së Biden. Ata e përshkruan SHBA-në si një aleat të varfër, ndihma e të cilës ndaj  Indisë ishte e papërshtatshme gjatë periudhës në të cilën vendi po luftonte me Covid.

Si u zbulua rrjeti?

Hashtags e përdorura nga CIR, të favorizuar nga rrjetet e identifikuara më parë, arritën të zbulonin më shumë profile të rreme që tregonin se ishin pjesë e një operacioni të keqinformimeve. Këto  përfshinin nivele të larta të aktivitetit që promovojnë narrativët propagandistike dhe përdorimin e përsëritur të të njëjtëve hashtags.

Disa profile u krijuan për të postuar përmbajtje origjinale, ndërsa të tjerët vetëm u shpërndanë, morën klikime dhe komente, për t’i ndihmuar ata të arrijnë një audiencë më të gjerë. Ky lloj aktiviteti shpesh quhet “astroturfing” sepse është krijuar për të dhënë pamjen e një fushate të gjerë dezinformimi.

Kjo llogari është pezulluar nga Twitter për shkeljen e rregullave të saj

Njerëz me profile të rremë

Shumë nga profilet e rreme përdorën fotografi të krijuara nga Inteligjenca Artificiale – një fenomen relativisht i ri që lejon kompjuterët të krijojnë imazhe reale të njerëzve që nuk ekzistojnë. Ndryshe nga fotot e marra nga profile të vjedhura, imazhet e krijuara nga AI, të krijuara nga StyleGAN, nuk mund të gjurmohen.

Përdorimi i fotove të rreme në fushatat e dezinformimit po bëhet më i zakonshëm pasi përdoruesit dhe platformat  po bëhen gjithnjë e më të kujdesshëm ndaj llogarive të dyshimta.  CIR përdori teknika të ndryshme për të identifikuar fotot e profileve të rremë.

Shumë nga llogaritë në Facebook që besohet se janë pjesë e rrjetit duket se kanë emra turq. Këto llogari dikur mund t’i përkisnin njerëzve të vërtetë, por më vonë  u shitën duke u përdorur si profile të rreme. Llogaritë e vjedhura gjithashtu u përhapën narrativët pro-kineze të rrjetit në YouTube. Llogaritë që ishin postuar më parë në anglisht ose gjermanisht, dhe që nuk ishin aktivizuar prej vitesh papritmas filluan të postojnë përmbajtje në gjuhën kineze nga transmetuesit zyrtarë shtetërorë kinezë.

Rrjeti përdor imazhe të njerëzve që nuk ekzistojnë

CIR ndau të dhënat e tij me platformat e mediave sociale të përfshira. Një zëdhënës i Facebook tha: “Në Shtator 2019, ne fshimë një rrjet të aktiviteteve të padëshiruara që postonin stilin e jetesës dhe çështje politike, kryesisht në gjuhën kineze.

Twitter dhe Youtube  kanë fshirë pothuajse të gjitha llogaritë e identifikuara nga CIR, ndërkohë që hetimet ende po vazhdojnë. Gjatë dekadës së fundit, miliarda dollarë janë shpenzuar për të financuar fuqizimin e Kinës në platformat ndërkombëtare. Por me Facebook, Twitter dhe YouTube të bllokuara në kontinent, dhe të arritshme vetëm përmes një VPN, vendi ka luftuar që platformat e tilla të shihen si konkurrente  për perëndimorët. Atij i nevojiteshin jo vetëm zëra kinezë, por zëra të huaj, për të treguar se vendi “do të vazhdojë të luftojë”.

Kina dëshiron ta portretizojë veten si një mik ndaj botës – dhe jo një shtet represiv, autoritar, siç e kanë cilësuar  kombet perëndimore. Me më shumë se një miliard përdorues të internetit, Kina sigurisht ka aftësinë për të organizuar fushata në shkallë të gjerë të mediave sociale dhe të synojë vendet kundër Kinës.

Por me aftësitë e gjuhës angleze të kufizuara në Kinë, ka shumë pak shenja që tregojnë se kinezët qëndrojnë pas këtyre llogarive.  Shumë mbështeten në softuerin e përkthimit automatik për t’i kthyer mesazhet kineze në anglisht, që do të thotë se mesazhe të tilla kanë shumë gabime.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0