Si ndikon Shën Valentini në biznesin tuaj? - Business Magazine Albania

Si ndikon Shën Valentini në biznesin tuaj?


Bizneset kanë më shumë arsye për të festuar këtë të Martë – Shën Valentini është burim i madh fitimi çdo vit, kryesisht në formën e luleve dhe kartolinave.

Megjithatë edhe kjo festë është me pasoja, sipas kompanisë së shitjeve online SUMO Heavy Industries, më shumë se 50% e femrave pohojnë se ato do t’i jepnin fund lidhjes nëse nuk merrnin një dhuratë për Shën Valentin.

Të motivuar nga dashuria – ose nga frika – konsumatorët kanë shpenzuar rreth 785 dollarë 14 Shkurtin e kaluar. Madje dhuratat e Shën Valentinit nuk kanë pse të blihen gjithmonë për personin e zemrës: prandaj vitin e kaluar, femrat kanë shpenzuar më shumë se 100 milionë dollarë për t’i blerë vetes buqeta me lule.

Njerëzit zakonisht kërkojnë bizhu, çokollata dhe lule për Shën Valentin, por më shumë se gjithçka tjetër ata duan dashuri.

Thonë se dashuria nuk kushton asgjë, por në të vërtetë…

• 53% e femrave pohojnë se ato do t’i jepnin fund lidhjes nëse nuk merrnin një dhuratë për Shën Valentin.

Konsumatorët kanë shpenzuar një mesatare prej 18.9 miliardë dollarë për Shën Valentin në vitin 2015. Ku shpenzimet për çdo konsumatorë janë mbi 142 dollarë.

Dashuria është e ëmbël…

1.7 miliardë dollarë janë shpenzuar ditën e Shën Valentit për ëmbëlsira.

Njerëzit shpenzojnë më shumë se 785 dollarë vetëm gjatë javës së Shën Valentinit.

Seks dhe dashuri

Meshkujt shpenzojnë rreth 190.53 dollarë, pothuajse dyfishin e shpenzimeve të femrave me 96.58 dollarë.

Mendohet se femrat shpenzojnë më shumë për kartolina, rreth 85% të 180 milionë të katolinave për ditën e Shën Valentinit.

Ndërsa meshkujt shpenzojnë më shumë për lule. Rreth 73% të të gjitha luleve.

Po çfarë ndodh me lulet që mbeten?

14% e femrave blejnë lule për veten duke shpenzuar kështu rreth 100 milionë dollarë për ktë akt vet-dashës.

/Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0