Si i rriti pandemia fitimet e Big Tech nga reklamat - Business Magazine Albania

Si i rriti pandemia fitimet e Big Tech nga reklamat

Kur pandemia na rrethoi vitin e shkuar, kompanitë e mëdha rishikuan përsëri reklamat e tyre. Drejtuesi i Oreo, paratë që do t’i investonte për reklama në televizion i investoi në rrjetet sociale. Aty gjendeshin ata që mund të hanin Oreo.

Kompanitë me produkte ushqimore trefishuan shpenzimet në Facebook dhe kompanitë me orendi shtëpiake iu futën Amazon-it. Kështu, treshja e madhe Google, Amazon dhe Facebook, monopolizuan tregun e reklamave gjatë vitit 2020 dhe kishin në dorë të gjithë ekonominë e këtij tregu.

Ndonëse, situata po ndryshon, konsumatorët tashmë janë përshtatur me blerjen online, me kompjuterin. me bizneset online etj, dhe kjo traditë parashikohet të vazhdojë.

Të quajturit “triopol”, shpenzimet që u bënë në këto tre kompani, tërheq edhe përdoruesit për të qenë më të lidhur me to, si një zhvillim me rëndësi. Sipas ekspertëve, çdo shpenzim reklame që mund të shkonte në gazetë, televizion, revista etj, u mblodhën së bashku dhe iu dërguan “triopolit” teknologjik. Gjatë vitit 2020, Google,Amazon, Facebook “fusnin në xhep” 90% të fitimeve në tregun e reklamave.

Ekspertët thonë se në fakt një reklamim në rrjetet sociale është shumë më efektive se ai në televizion, dhe kompanive iu kthehet fitimi. Në rrjetet sociale, bizneset njohin edhe targetgrupet, sipas moshës, interesit, gjinisë etj, gjë që nuk e bën dot në një reklame në TV. Drejtuesit  e kompanive që reklamojnë shërbimet e tyre në rrjete sociale thonë se kjo është e ardhmja jonë. Nuk mund të kthehemi pas!

WSJ

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0