Si i rriti pandemia fitimet e Big Tech nga reklamat - Business Magazine Albania

Si i rriti pandemia fitimet e Big Tech nga reklamat

Kur pandemia na rrethoi vitin e shkuar, kompanitë e mëdha rishikuan përsëri reklamat e tyre. Drejtuesi i Oreo, paratë që do t’i investonte për reklama në televizion i investoi në rrjetet sociale. Aty gjendeshin ata që mund të hanin Oreo.

Kompanitë me produkte ushqimore trefishuan shpenzimet në Facebook dhe kompanitë me orendi shtëpiake iu futën Amazon-it. Kështu, treshja e madhe Google, Amazon dhe Facebook, monopolizuan tregun e reklamave gjatë vitit 2020 dhe kishin në dorë të gjithë ekonominë e këtij tregu.

Ndonëse, situata po ndryshon, konsumatorët tashmë janë përshtatur me blerjen online, me kompjuterin. me bizneset online etj, dhe kjo traditë parashikohet të vazhdojë.

Të quajturit “triopol”, shpenzimet që u bënë në këto tre kompani, tërheq edhe përdoruesit për të qenë më të lidhur me to, si një zhvillim me rëndësi. Sipas ekspertëve, çdo shpenzim reklame që mund të shkonte në gazetë, televizion, revista etj, u mblodhën së bashku dhe iu dërguan “triopolit” teknologjik. Gjatë vitit 2020, Google,Amazon, Facebook “fusnin në xhep” 90% të fitimeve në tregun e reklamave.

Ekspertët thonë se në fakt një reklamim në rrjetet sociale është shumë më efektive se ai në televizion, dhe kompanive iu kthehet fitimi. Në rrjetet sociale, bizneset njohin edhe targetgrupet, sipas moshës, interesit, gjinisë etj, gjë që nuk e bën dot në një reklame në TV. Drejtuesit  e kompanive që reklamojnë shërbimet e tyre në rrjete sociale thonë se kjo është e ardhmja jonë. Nuk mund të kthehemi pas!

WSJ

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0