Si e ndërtoi djaloshi 16 vjeçar biznesin 600,000$ të kravatave

Si e ndërtoi djaloshi 16 vjeçar biznesin 600,000$ të kravatave


Biznesi i Bridge, Kravatat e Mo-së (Mo’s Bows), bën kravata, papjone dhe aksesorë duke filluar nga 15 deri në 50 dollarë. Që nga themelimi në vitin 2011, kompania ka shitur më shumë se 600,000 dollarë vlerë në produkte, përmes faqes së internetit dhe bashkëpunimit me dyqanet e ndryshme. Sot Bridge është 11 vjeç.

Kur Bridgesit i lindi ideja për kompaninë Kravatat e Mosë, gjyshja e tij një ish-rrobaqepëse, e mësoi se si të qepte. Fillimisht, Bridges, mamaja dhe gjyshja e tij i punonin vet kravatat dhe e drejtonin biznesin nga shtëpia. Djaloshi i ri, mori vëmendjen e mediave kombëtare si:

The Steve Harvey Morning Show dhe Revistës Oprah përpara se të dilte në programin Shark Tank në vitin 2014. Aty ai mori dhe investimin më të mirë.

Ai kërkoi 50,000 dollarë në këmbim të 20% të aksioneve në kompaninë e tij, por Daymond John e këshilloi sipërmarrësin e ri të mos kërkonte para dhe i ofroi mentorim falas. Kjo marrdhënie i ka hapur atij shumë dyer, duke lidhur kontrata me kompani të njohura.

“Ai më mësoi se si të kujdesesha për mamanë time dhe aspektet më praktike për të drejtuar një kompani,” thotë Bridges.

Bridges po përballet me sfida unike si një sipërmarrës i ri. Një nga gjërat më të vështira është gjetja e ekuilibrit në jetën e tij, pasi njëkohësisht ai është student në vitin e dytë në shkollën e mesme.

“Unë e di çfarë dua të bëhem në të ardhmen,” thotë ai.

Për disa mund të duket e çuditshme, ndërkohe për ne është frymëzuese por jo e paarritëshme. Edhe vendi ynë ka të rinj të talentuar, me ide që mund të krijojnë startupe të suksesshme. Ajo qe nevojitet është pak mbështetje, e ngjashme me ate te Shark Tank që në vendin tonë ngjason me programin “Do you have an idea”. Një program i veçantë, të cilin ne e kemi ndjekur dhe ju kemi njohur më shumë ide biznesesh dhe të rinj të apasionuar pas sipërmarrjes.

/INC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0