Si dështimi më i madh i Walt Disney… u shndërrua në suksesin e tij më të madh - Business Magazine Albania

Si dështimi më i madh i Walt Disney… u shndërrua në suksesin e tij më të madh

Si dështimi më i madh i Walt Disney… u shndërrua në suksesin e tij më të madh
Dëgjo këtë artikull
AI Generated
0:00 / 0:00

Të gjithë e dimë që Walt Disney ishte një animator, kineast dhe sipërmarrës i jashtëzakonshëm. Por ajo që pak njerëz dinë është se rruga e tij drejt suksesit ishte e mbushur me dështime të mëdha. Ajo që bëri ndryshimin nuk ishte mungesa e gabimeve, por gatishmëria e tij për të rrezikuar fort, dhe për të mësuar nga çdo dështim.

Disney shpall falimentin

Në vitin 1921, Walt Disney nisi karrierën e tij duke themeluar një studio për prodhimin e filmave të shkurtër të animuar. Entuziazmi ishte i madh, por përvoja në menaxhimin e një biznesi ishte e kufizuar. Studioja “Laugh-o-Gram” shumë shpejt u përball me vështirësi financiare serioze dhe, vetëm tre vite më vonë, Walt u detyrua ta mbyllte pasi shpalli falimentin. Për të shlyer borxhet, ai shiti pothuajse gjithçka që kishte. Për një periudhë, Walt madje jetoi në zyrën e tij sepse nuk kishte mundësi të paguante qira. Me vetëm 40 dollarë në xhep, Walt dhe vëllai i tij Roy morën një vendim të guximshëm: u nisën drejt Los Angeles-it.

Lexo edhe: Krishtlindje më të shtrenjta, si po ndikon ndryshimi klimatik te ushqimet festive

Suksesi i parë

Ishte pikërisht në Los Angeles ku Walt dhe Roy hodhën themelet e studios së re, The Walt Disney Company. Në vitin 1928, ata prezantuan Mickey Mouse në filmin e parë të animuar me zë, Steamboat Willie. Ishte një moment historik. Rreth një dekadë më vonë, Walt rrezikoi sërish gjithçka duke krijuar filmin e parë të animuar me metrazh të gjatë, Snow White and the Seven Dwarfs. Gjatë prodhimit, kritikët e quajtën projektin “Çmenduria e Disney-t”. Por historia foli ndryshe: filmi u bë më fitimprurësi i kohës së tij. Suksesi solli sukses tjetër dhe kompania Disney vazhdoi të rritej. Por Walt nuk ishte njeri që ndalej.

Disneyland, një ide që gati e shkatërroi

Në fillim të viteve ’50, gjatë një vizite në një park argëtimi të zakonshëm me vajzat e tij, Walt pati një ide revolucionare: të krijonte një park që nuk do të ishte thjesht një grup lodrash, por një përvojë e plotë, gjithëpërfshirëse dhe familjare. Një park tematik. Diçka që nuk ekzistonte më parë. Ai do ta quante Disneyland. Por ëndrrat kushtojnë shtrenjtë. Për ta realizuar këtë vizion, Walt rrezikoi gjithçka edhe një herë. Huazoi kundrejt sigurimit të jetës, shpenzoi kursimet dhe lidhi një marrëveshje të diskutueshme me ABC Television, duke dhënë një pjesë të pronësisë së parkut në këmbim të financimit. Rreziku nuk mund të ishte më i madh.

Dita e hapjes: një katastrofë

Më 17 korrik 1955, Disneyland hapi dyert për herë të parë. Dhe pothuajse gjithçka shkoi keq. Media e quajti atë ditë “Black Sunday”:

  • Bileta të falsifikuara dyfishuan numrin e vizitorëve, duke krijuar kaos.
  • Një grevë e hidraulikëve e detyroi Disney-n të zgjidhte mes tualeteve dhe burimeve të ujit – ai zgjodhi tualetet, duke lënë vizitorët pa ujë në vapën e korrikut.
  • Asfalti i freskët në Main Street u shkri nga dielli dhe takat e grave u zhytën në tokë.
  • Lodrat u prishën, ushqimi mbaroi dhe shtypi e kritikoi ashpër projektin si një dështim të turpshëm.

Walt Disney u thye emocionalisht, por nuk u dorëzua.

Disneyland 2.0

Për shumicën e sipërmarrësve, një dështim kaq publik do të ishte fundi. Por jo për Walt Disney-n. Në vend që të tërhiqej, ai dhe ekipi i tij nisën menjëherë transformimin e Disneyland-it:

  • Walt ecte çdo ditë në park, duke dëgjuar personalisht ankesat dhe sugjerimet e vizitorëve.
  • Inxhinierët riparuan dhe përmirësuan lodrat. Atraksione si Dumbo, që nuk funksionuan ditën e hapjes, u rikonceptuan.
  • U riorganizua stafi dhe u përmirësua shërbimi ndaj klientit.
  • U krijuan harta orientuese për vizitorët.
  • U përmirësua peizazhi, u shtua muzika dhe personazhe të reja iu bashkuan Mickey-t dhe Minnie-t.

Ngadalë, fjala u përhap. Familjet filluan të riktheheshin. Brenda vitit të parë, Disneyland kishte pritur mbi 3.6 milionë vizitorë.

Mesazhi

Sot, Disneyland është një nga destinacionet më të dashura në botë. Por asgjë nga kjo nuk do të kishte ekzistuar pa këmbënguljen, vizionin dhe guximin e një sipërmarrësi që refuzoi të dorëzohej pas dështimit. Nëse Walt Disney ia doli, edhe ti mundesh.

NEWS

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse me të vërtetë do të bësh diçka do ta gjesh mënyrën. Nëse jo do të gjesh justifikimin.”
— Jim Rohn
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0