Si arriti Taylor Swift të ndryshojë politikën e një kompanie tech?


Me eksperiencë në fushën e biznesit, ylli i popit, Taylor Swift e bëri përsëri: ajo ka ndikuar tek një kompani tech duke e bërë këtë të fundit të ndryshojë mënyrën e të bërit biznes. Megjithatë, në këtë rast, ndryshimi ndoshta nuk do të ndikojë tek ju, në qoftë se nuk jeni një milioner filantropik.

Të enjten e kaluar, GoFundMe njoftoi se ka vendosur të ngrejë limitin e e donacionit të dhënë nga $15,000 në $50,000. Limiti i ri u frymëzua pikërisht nga donacioni bujar i dhënë nga Taylor Swift që kishte kaluar limitin aktual të sitit (GoFundMe).

Më 7 korrik, Swift dha një donacion prej 50.000 dollarësh në ndihmë të fushatës së Naomi Oakes për të financuar luftën e saj kundër kancerit pasi ajo pa një video rreth Oakes e cila përdorte “Gjak të Keq” si në këngën e Swift “Bad Blood.”

Për shkak të limiteve të donacioneve të pranuara nga GoFundMe, ylli i popit duhet ti dërgonte paratë në tre donacione prej 15.000 dollarë secila si dhe një donacion tjetër prej 5.000 dollarësh.
“Donacioni i Taylor Swift ishte kaq bujar sa një gjë e tillë kërkoi nga ne të rrisim limitin e donacionit në platformën tonë,” tha CEO i GoFundMe në sitin e kompanisë.

Qershorin e kaluar, Taylor Swift ndihmoi Apple që të paguante artistët që interpretuan në Apple Music gjatë periudhës provë prej tre muajsh, një vendim që e bëri sitin Entrepreneur, ta zgjidhte atë si “personi më i fuqishëm në tech.”

Një gjë e tillë demonstroi edhe njëherë fuqinë e vazhdueshme të Swift për të krijuar ndryshim në kompanitë tech nëse ajo shkruan opinione në Tumblr apo jep donacione për GoFundMe.

 

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0