Si 50 Cent bëri $100 milionë vetëm nga një markë uji - Business Magazine Albania

Si 50 Cent bëri $100 milionë vetëm nga një markë uji

Të menduarit afatgjatë ofron një avantazh të veçantë në biznes, një parim që 50 Cent e njeh shumë mirë.

Gjatë një interviste  në podcast-in “Earn Your Leisure,” reperi i kthyer në biznesmen kujtoi se si fitoi 100 milionë dollarë nga Vitaminwater duke blerë me strategji opsione aksionesh për punonjës, duke rritur kështu pjesëmarrjen e tij në kompani.
“Me marrëveshjen e Vitaminwater, nuk kisha nevojë për para,” ndau ai. “Kur kompanitë i afrohen artistëve për t’u realizuar pjesë e marketingut, kjo ndodh sepse kanë arritur një nivel financiar ku mund të investojnë në marketing dhe kjo e çon kompaninë e tyre në një nivel tjetër, duke rritur njohjen dhe gjithçka që lidhet me të. Kështu që bëhet marrëveshja.”

50 Cent theksoi rëndësinë e mendimit afatgjatë në biznes, duke treguar se si investimi i tij i dha një fitim të madh kur Glaceau, kompania mëmë e Vitaminwater, u shit te Coca-Cola në maj të vitit 2007. Sipas AFROTECH™, marrëveshja e tij me Vitaminwater transformoi bashkëpunimet në Hip-Hop dhe është bërë një model për artistët e sotëm.

Në fillim të viteve 2000, ndërsa dominonte skenën e rap-it, themeluesi i G-Unit i kishte shprehur menaxherit të tij të ndjerë, Chris Lighty, dëshirën për të bërë një marrëveshje për ujë në shishe. Çfarë filloi si një provë në një reklamë të Reebok në 2004, çoi në një pjesëmarrje prej 10% në markën Formula 50, në vend të një marrëveshjeje të zakonshme me pagesë në dorë. Pas negociatave me Glaceau, u arrit marrëveshja dhe 50 Cent ndihmoi që shitjet të rriteshin nga 100 milionë dollarë në 700 milionë dollarë brenda tre viteve. Ai përfitoi më tej kur Glaceau u shit te Coca-Cola.

Lexo edhe:2 emra të njohur i shtohen listës së folësve të AllWeb!

“Njerëzit po flisnin për sa para fitova unë, por unë isha fokusuar në faktin që u fituan 4.1 miliardë dollarë,” tha 50 Cent për gazetarin Zack O’Malley Greenburg në vitin 2008, sipas AFROTECH™. “Mendoj se mund të bëj një marrëveshje edhe më të madhe në të ardhmen.” Suksesi i tij i jashtëzakonshëm filloi me albumin debutues “Get Rich or Die Tryin’” në 2003. Përveç pjesës së tij minoritare në Vitaminwater, perandoria e tij e biznesit përfshin disa iniciativa, përfshirë Sire Spirits, një kompani e verërave dhe pijeve të distiluara. Ai ka bërë gjithashtu përparime të mëdha në televizion dhe film me serialin e suksesshëm “Black Mafia Family” dhe “Power,” i cili përfundoi pas sezonit të gjashtë në 2020. Ky i fundit hapi rrugën për disa spin-off të suksesshme, si “Power Book II: Ghost,” “Power Book III: Raising Kanan,” dhe “Power Book IV: Force.”

Me një pasuri të raportuar prej 40 milionë dollarësh, 50 Cent ka deklaruar se nuk ka asnjë ngut për t’u bërë miliarder. “Nuk jam i sigurt që kam ndonjë nxitim për ta arritur këtë, sepse kam arritur në një pikë ku nuk më mungon asgjë që nuk e kam. Nuk e di se ku është ngutja për të shkuar në atë pikë,” tha ai. “Kam blerë çdo makinë që doja, dy ose tri herë. Më pas dolën versionet e reja, i bleva përsëri… dhe kjo është thjesht nga suksesi që nga 2003.”

Ai theksoi se në vend që të ndiqet statusi i miliarderit, prioriteti duhet të jetë mbështetja e komunitetit.

“…Duhet të kuptosh çfarë po bën si filantrop,” shtoi 50 Cent. “Kjo është koha kur fillon të ndërtohet trashëgimia. Fillon të bësh gjëra më të sofistikuara sepse njerëzit mbajnë mend ata që kanë ndihmuar.”

AT

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0