Shumë njerëz në Britaninë e Madhe i shmangin qëllimisht lajmet

Shumë njerëz në Britaninë e Madhe i shmangin qëllimisht lajmet

shmangin lajmet

Pas një rritje të shpejtë të konsumit të lajmeve gjatë krizës COVID-19, më shumë njerëz në Britaninë e Madhe tani thonë se po përpiqen të shmangin lajmet – arsyeja më e zakonshme janë shqetësimet, që shkaktojnë lajmet në gjendjen shpirtërore të tyre.

Për një numër në rritje të njerëzve, mprehtësia e pafund e lajmeve, që ata shohin dhe dëgjojnë është e tepërt, sipas hulumtimeve të bëra nga Instituti Reuters për Studimet e Gazetarisë në Universitetin e Oksfordit.

Rreth 59% e të anketuarve në javën e dytë të majit thanë se ndonjëherë i shmangin qëllimisht lajmet, krahasuar me 49%, që thanë të njëjtën gjë në mes të prillit. Rreth 22% e njerëzve thanë që ata shpesh ose gjithmonë përpiqen të shmangin lajmet (nga 15% në mes të prillit).

Vetëm 20% e njerëzve thanë se asnjëherë nuk kërkojnë të shmangin lajmet, në mënyrë të qëllimshme.

Shumica dërrmuese e njerëzve (86%), të cilët gjithmonë ose shpesh shmangin lajmet e bëjnë këtë për të shmangur raportimin për pandeminë të paktën për disa kohë. Shumica e këtyre njerëzve thanë se janë kryesisht të shqetësuar për efektin që lajmi ka në humorin e tyre (66%). Një e treta (33%) mendojnë se ka shumë lajme dhe 28% thanë se i shmangin ato sepse mendojnë se nuk ka asgjë, që mund të bëjnë me informacionin e transmetuar.

Lexoni: Zelanda e Re drejt hapjes, propozohet java e punës 4-ditore

Nga ata që thanë se shmangin lajmet qëllimisht, një e treta e të anketuarve (32%) thanë se i shmangin sepse nuk u besojnë lajmeve; kjo arsye u shpreh nga 49% e këtyre njerëzve, që e përshkruanin veten si krahu i djathtë.

Shmangia e lajmeve është përhapur në mënyrë të barabartë në grupe të ndryshme sociale. Studiuesit gjetën vetëm dallime të vogla bazuar në të ardhura, arsim dhe pikëpamje politike.

Por kishte disa dallime në moshë dhe gjini. Ata të moshës nga 25 deri në 44 vjeç kanë më shumë të ngjarë të thonë se gjithmonë ose shpesh shmangin lajmet (28%) sesa të rriturit nën 25 vjeç (19%) dhe mbi 45 (19%).

Gratë kanë më shumë gjasa të shmangin lajmet (26%) sesa burrat (18%), për të cilët studiuesit thonë se rritin “pabarazitë gjinore në përdorimin e lajmeve”.

Rreth një e treta e njerëzve të anketuar (30%) mendojnë se situata e COVID-19 në Britaninë e Madhe po shkon në drejtimin e duhur (nga 35% në mes të prillit). Numri i njerëzve, që besojnë se vendi është në rrugën e gabuar është dyfishuar që nga mesi i prillit nga 10% atëherë në 20% tani. Më pak se gjysma (45%) thanë se besojnë se situata e paraqitur është një miks.

WARC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #26 - Korrik 2021

Ditët e nxehta të kësaj vere mund t’i freskoni me artikujt e revistës 26 të Businessmag. Një numër i pasur me artikuj rreth sipërmarrjeve në fusha të ndryshme, por edhe profileve interesante të sipërmarrësve. Që në kopertinë vini re dy djem që po çojnë përpara sipërmarrjen e ngirur nga prindërit. Një model për t’u ndjekur nga shumë sipërmarrje të tjera. Idetë e reja, nismat e reja në biznes sot janë më të rëndësishme se kurrë për të mundësuar suksesin.
Zhvillimet në disa tregje mund t’i gjeni në brendësi të revistës. Të tilla janë tregjet e real estate dhe ai i shërbimit postar.

Zhvillimet në fushën e teknologjisë këtë vit vijnë me 10 gjetjet më të rëndësishme teknologjike, të cilat janë orientuar shumë drejt zhvillimeve shëndetore.

Diaspora vjen me profilin e një sipërmarrëseje në fushën e stilimit dhe qepjes së veshjeve. Ornela ka arritur të hapë tre dyqane shërbimi, ku përshtaten brandet më të mëdha sipas nevojave të klientit.

Edukimi është një temë e prekur nga ne në këtë numër, pasi sfidat e edukimit në këtë vit pandemik kanë qenë të mëdha. Sjellim dy akademi me zhvillimet e tyre dhe qasjen ndaj edukimit gjatë pandemisë, si dhe mundësinë e edukimit të fëmijëve në format më të mira të mundshme.

Në brendë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0