Shqiptarja Nensi Dojaka fiton çmimin më prestigjioz të modës - Business Magazine Albania

Shqiptarja Nensi Dojaka fiton çmimin më prestigjioz të modës

Stilistja shqiptare, Nensi Dojaka, është shpallur fituesja e edicionit 2021 të çmimit “LVMH” për “Dizajnerët e Rinj”.

Ky çmim ju dha stilistes të martën e 7 shtatorit. Ajo kryesoi mes 1 mijë e 900 aplikantëve nga 110 vende të botës. Çmimi përfshin një grant prej 300 mijë euro dhe një vit trajnim nga ekspertët e gjigantit luksoz LVMH Mowt Hennessy Louis Vuitton.

Çmimi “LVMH”, i cili u themelua në 2014-n, ka si qëllim të sigurojë talente të rinj nga e gjithë bota, me financime dhe lidhje të brendshme. Për stilistët e rinj të modës, që përpiqen të bëjnë karrierë në industri, të dyja janë të paçmueshme.

Fituesit e mëparshëm janë: Thebe Magugu, Marine Serre dhe Grace Wales Bonner. Viti i kaluar ishte një përjashtim. Finalja u anulua për shkak të pandemisë dhe të tetë finalistët, përfshirë Peter Do, Chopova Lowena dhe Tomo Koizumi, ndanë mes tyre paratë e çmimit të madh.

Me origjinë nga Shqipëria dhe me banim në Londër, Dojaka u diplomua në Central Saint Martins dhe filloi brandin e saj me të njëjtin emër në vitin 2017.

Ajo bëri emër në skenën e modës në Londër vitin e kaluar, përmes Fashion East – organizatë e përkushtuar për të ushqyer talente të reja të modës, duke u dhënë mundësi dizajnerëve për të organizuar një shfaqje në “Javën e Modës” në Londër.

Që nga kjo kohë, Dojaka u bë e njohur për veshjet e saj me rrip të hollë si spageti, frymëzuar nga vitet ‘90 dhe pjesët e endura të ndërtuara me kujdes.  Emra të tjerë të nominuar për çmimin e këtij viti ishin: Bianca Saunders, Charles de Vilmorin, Christopher John Rogers, Conner Ives, KidSuper nga Colm Dillane, Kika Vargas, Lukhanyo Mdingi dhe Rui nga Rui Zhou.

Dillane, Zhou dhe Mdingi u vlerësuan me Çmimin Karl Lagerfeld, secili fitoi një grant prej 150 mijë euro dhe një trajnim njëvjeçar. Dojaka u zgjodh nga juria e drejtuesve të industrisë, përfshirë Marc Jacobs, Maria Grazia Chiuri të Dior, Kim Jones të Fendi, Virgil Abloh të Louis Vuitton, Stella Mçartney dhe Jonathan Anderson të Loewe.

Një nga yjet më të famshëm, Bella Hadid, zgjodhi stilisten Nensi Dojaka në daljen e saj në “MTV Video Music Awards” 2020.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0