Shqiptarët të prirur drejt vetëpunësimit, 16.285 biznese të reja janë hapur në 2016 - Business Magazine Albania

Shqiptarët të prirur drejt vetëpunësimit, 16.285 biznese të reja janë hapur në 2016


Viti që lamë pas duket se ka qenë i mbarë për sipërmarrjen, pasi vetëm në kryeqytet janë regjistruar në total 16.285 biznese të reja.

Një numër ky i konsiderueshëm, që tregon dhe tendencën e qytetarëve për të pasur aktivitetin e tyre ekonomik, me qëllim vetëpunësimin dhe punësimin e individëve të tjerë.

Kështu, sipas të dhënave të gjeneruara nga Drejtoria e Përgjithshme e Taksave dhe Tarifave Vendore në Bashkinë e Tiranës, bëhet me dije se 11.900 biznese të reja të regjistruara gjatë vitit 2016 janë kryesore dhe 4385 biznese janë sekondare.

Numrin më të lartë ndër sipërmarrjet e reja kryesore, e zë biznesi i vogël, ku janë regjistruar rreth 10.475 gjatë vitit që kaloi, ndihmuar kjo edhe nga politika për uljen e taksave për këtë kategori biznesesh.

Ndërsa sa i përket bizneseve kryesore të mëdha, janë regjistruar 1293 ndërmarrje ekonomike gjatë gjithë vitit, 6 aktivitete kryesore VIP dhe 126 biznese të tjera kryesore.

Sa i përket sipërmarrjeve dytësore, pra aktivitete të ndërmarra nga individë që disponojnë një NIPT, numri më i lartë vërehet në regjistrimin e bizneseve të reja dytësore të mëdha me rreth 2189, ndjekur nga bizneset sekondare VIP, me 1602 sipërmarrje të reja dhe në fund renditen bizneset e vogla dytësore, ku gjatë vitit që lamë pas janë regjistruar 585 në total.

Burimi: Shkruar nga Elisabeta Dosku për SCAN

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0