Shqipëria e treta në Europë për rritjen e çmimeve

Shqipëria e treta në Europë për rritjen e çmimeve


Shqiptarët kanë shpenzuar më shumë para për blerjen e produkteve ushqimore gjatë muajit korrik.

Raporti i INSTAT tregon se krahasuar me rritjen e çmimeve të ushqimeve në vendet e Evropës, Shqipëria renditet vendi i tretë me rritjen më të madhe.

Ritmin më të lartë të çmimeve për korrikun e ka pasur Lituania, më pas renditet Estonia dhe në vend të tretë Shqipëria.

Islanda dhe Irlanda janë dy shtetet që kanë pasur uljen më të madhe të çmimeve të produkteve ushqimore në Europë.

Raporti për Indeksin e Harmonizuar të Çmimeve të Konsumit (IHÇK) tregon se rritja më e madhe e çmimeve prej 6.9 për qind vërehet në grupin ushqime dhe pije joalkoolike, pasuar nga grupet mallra dhe shërbime të ndryshme me 3.4 për qind, qira, ujë, lëndë djegëse dhe energji me 1.8 për qind, argëtim dhe kulturë me 0.9 për qind dhe piije alkolike dhe duhan me 0.8 për qind.

Uljen më të madhe të çmimeve gjatë muajit korrik e ka pasur grupi mobilje shtëpie dhe mirëmbajtje u ulën me 1.9%, pasuar nga grupi veshje dhe këpucë me 1.7%.

Pavarësisht këtyre treguesve, rritja e çmimeve për muajin korrik ka qenë më e moderuar, ndërsa inflacioni zbriti në nivelin 2%.

/GazetaEkonomia

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0