Shmangni këto 9 gabime kur kërkoni para për startup-in tuaj - Business Magazine Albania

Shmangni këto 9 gabime kur kërkoni para për startup-in tuaj

Shmangni këto 9 gabime kur kërkoni para për startup-in tuaj

Mbledhja e parave është jetike për suksesin e një startup-i. Është esenciale për të nxitur rritjen, ndërtuar infrastrukturën, tërhequr talentin, zvogëluar rreziqet, qasjen në rrjete, zgjerimin e përpjekjeve të marketingut dhe shitjeve, dhe arritjen e objektivave.  Një pitch deck është një ndër dokumentet më të rëndësishme që një themelues mund të krijojë në karrierën e tij. Deri më tani, janë vendosur disa rregulla se çfarë duhet dhe çfarë nuk duhet të jetë në një pitch deck, të formuara nga dekadat e historisë së tregut të kapitalit.

Lexo edhe: Vjen forumi i 5-të i Lidershipit në Tiranë

Ja disa rekomandime mbi atë që duhet të shmangni për të bërë një prezantim të suksesshëm:

  1. Mungesa e informacionit thelbësor
    • Informacion të caktuar duhet të përfshihet në çdo pitch deck sepse të gjithë investitorët duan ta dinë:
      • Problemi dhe zgjidhja që start-upi juaj synon të adresojë
      • Afati kohor për zhvillimin e atij produkti dhe madhësia e tregut total të adresueshëm
      • Modeli juaj i biznesit, ekonomia në njësi dhe traksioni
      • Peizazhi i konkurrencës dhe analiza e bashkëmoshatarëve
      • Ekipi juaj dhe përvoja e tij
    • Si mund t’ju ndihmojnë investitorët me të gjitha këto? Sa para jeni duke ngritur dhe për çfarë do të përdoren fondet?
    • Anashkaloni ndonjë nga këto seksione, dhe shanset tuaja për të marrë përgjigje nga investitorët ulen ndjeshëm.
  2. Faqet e ngarkuara dhe të vështira për t’u ndjekur
    • Prioritizoni qartësinë — shmangni mbushjen e tepërt të faqeve dhe mbajini ato të pastra. Çdo faqe duhet të përmbajë një mesazh të qartë dhe të vetëm në mënyrë që audiencën tuaj të kuptojë idetë shpejt dhe t’i mbajë mend ato gjatë pas prezantimit. Gjithashtu, shmangni jargonin, termet teknike të tepërta ose shpjegimet e ndërlikuara.
  3. Numrat dhe të dhënat e vjetëruara
    • Investitorët presin të shohin shumë numra në një deck, përfshirë madhësinë e tregut, kërkimet e tregut, të dhënat e konkurrencës dhe metrikat tuaja që tregojnë traksionin. Të gjitha këto numra duhet të jenë të freskëta dhe të përditësuara rregullisht. Asnjë investitor nuk do t’ju marrë seriozisht pasi të ketë marrë një pitch deck me të dhëna të tregut të vitit 2022 në prill 2024.
  4. Materialet e paorganizuara
    • Një libër gjykohet nga kopertina e tij. Aplikoni të njëjtën rregull për pitch decks. Investitorët shohin tonelata të deck-ve çdo ditë, kështu që është thelbësore që pitch deck-u juaj të dallohet midis tyre dhe të jetë i paharrueshëm. Për ta arritur këtë, përdorni vizuale, tekst të shkurtër dhe imazhe mbresëlënëse (jo ato stock) për të komunikuar pikat tuaja.
  5. Mashtrimi i investitorëve
    • Nganjëherë, kompanitë fokusohen më shumë tek “këshilltarët” në vend të anëtarëve të ekipit që janë drejtpërdrejt të përfshirë në zhvillimin e produktit në pitch decks të tyre. Ose përmendin projekte në të cilat janë përfshirë në mënyrë indirekte ose për një periudhë shumë të shkurtër. Është në natyrën e njerëzve dëshira për të u shoqëruar me projekte të mëdha dhe të njohura ose udhëheqës të tregut. Megjithatë, kjo është një taktikë humbëse pasi investitorët zakonisht kanë lidhje të gjera në industrinë dhe mund të kontrollojnë lehtësisht atë informacion. Tregoni fuqitë dhe dobësitë tuaja të vërteta me ndershmëri për t’u dhënë investitorëve pritjet e duhura dhe për të ndërtuar marrëdhënie të forta dhe të besueshme.
  6. Shumë faqe
      • Idealja është që një deck të përmbajë 10-15 faqe. Një qëllim i rëndësishëm i një deck është që themeluesi të tregojë se mund të prezantojë idetë e tij në mënyrë të qartë dhe të strukturuar. Hiqni të gjitha detajet e panevojshme dhe të përgjithshme për të mbajtur deck-un tuaj të fokusuar në biznes.

     7.Mungesa e vërtetimit të tregut

  • Anashkalimi i përfshirjes së informacionit mbi kërkimet e tregut, reagimet e klientëve, ose analizat konkurruese është një gabim kritik. Investitorët dhe partnerët potencialë duan të shohin prova të kërkesës për produktin tuaj në treg.

    8.Mungesa e thirrjes për veprim

  • Përfundoni deck-un tuaj me një thirrje të qartë dhe bindëse për veprim për ta bërë atë më të kujtueshëm dhe të veprueshëm. Tregoni sa jeni duke ngritur për t’u lejuar investitorët të dinë qartë çfarë doni prej tyre.

    9.Shmangia dhe neglizhimi i reagimeve

  • Një pitch deck i kujtueshëm kërkon praktikë dhe përsosje të vazhdueshme. Përsërisni prezantimin tuaj disa herë për të siguruar një dorëzim të qetë dhe të sigurt. Kërkoni reagime nga mentorët, këshilltarët, ose bashkëmoshatarët për të identifikuar zonat për përmirësim. Sa më i përpunuar të jetë pitch-i juaj, aq më shumë ka të ngjarë të mbahet mend për arsyet e duhura.

Përditësoni dhe përmirësoni pitch deck-un tuaj pasi të merrni reagimet e investitorëve. Kërkoni analiza profesionale të pitch decks në shërbime të lidhura.

entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0