Shifra e çmendur për një udhëtim me Space X

Milionerët që duan të kthehen në astronautë privatë për një udhëtim në kozmos me raketën Space X Falcon 9 po paguajnë 55 milionë dollar për një udhëtim, i cili do të çojë vitin e ardhshëm në Stacionin Hapësinor Ndërkombëtar.

Ky do të jetë i pari mision privat njerëzor në hapësirë. Anëtarët e ekuipazhit të veçantë janë kreu i një firme pasurish të patundshme në Ohio Larry Connor, Mark Pathy, shefi ekzekutiv I firmës kanadeze të investimeve Mavrik Corp dhe Eytan Stibbe, biznesmen dhe ish pilot i forcave ajrore izraelite. Misioni do të drejtohet nga astronauti tashmë i tërhequr i NASA-s, Michael López-Alegría.

LEXO: 6 fakte rreth fluturimit të Space X

Space X po bashkëpunon për këtë rrugëtim me Aximo Space, që është dhe koordinuese i misionit. Partneriteti i tyre u njoftua marsin e 2020-tës.

“Besoj se hapësira është kufiri i madh i fundit. Për këtë arsye, jam i entuziazmuar dhe i nderuar që marr pjesë në këtë mision historik”, u shpreh Connor. Stibe nga ana tjetër i njeh mirë rreziqet. Ai ka qenë mik me astronautin e parë të Izraelit, Ilan Ramon që vdiq kur anija hapësinore Columbia u shkatërruar teksa kthehej në Tokë në 2003-shin. Stibe megjithatë shtoi se ka në plan të kryejë një studim shkencor për këtë në bashkëpunim me fondacionin Ramon dhe agjencinë hapësinore të shtetit hebre.

WASHINGTON POST

CNBC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0